God mandagsjulemorgen! :)

Her står ribba i ovnen og det skal nok bli et herremåltid med masse god drikke til. Gavene fyller godt under treet og det er duket for en flott julekveld her i sør!

En riktig god jul ønskes dere alle!

BF:cool2

Det ble en litt nedkuttet dag på jobb, med en full KLM i ECO... og en halvfull Air France. Nå er jeg hjemme, uniformen er byttet ut med finstasen og i ovnen ligger ribba!!

Ser ut som det skal bli en flott jul her i Asker. :D Snøen smelter dessverre bort, men det var bra så lenge det varte :)

Gavene fylles opp og boligen fylles med slektninger, gaver og lukten av herlig pinnekjøtt.

GOD JUL alle sammen :smile2

Hyggelig aa lese om norsk julefeiring ... vanskelig aa bygge opp skikkelig julestemning her borte ..

Faar ringe og plage broren min .. de er vel midt i julemiddagen naa! hehehe......

Ellers er det hjemmekontor idag .. men svaert kort dag ... Guttungen foelger Nissen paa NORAD, saa computeren maa brukes til dette ..

Last edited:
Julehilsner fra Egersund

Her begynte dagen med at jeg fikk 10 min på å stå opp å dusje på før det skulle bli julegrøt.........uten mandel fant jeg ut da vi skulle begynne å spise :( Så fikk jeg med meg siste slutt av Tre nøtter til Askepott og hele Free Willy. Nå nærmer det seg pinnekjøtt :) før pakkene skal pakkes opp.

GOD JUL TIL ALLE HER PÅ FORUMET

God juleaften fra Portland....hvor det ei heller er mye Julestemmningsvaer, vi setter kursen mot Mt.Hood og Timberline Lodge for noen timer paa ski, med dertil varme toddyer foran peisen i Timberline etterpaa.....her feires det jo ikke noe foer i morgen....og utrolig er vi i rute med alle innkjoep / noedvendige og ikke fullt saa noedvendige...ikveld blir det Italiensk (Syd Italia) tradisjons mat og noe god vin fra omraadene :ITA

Back