En riktig god jul ønskes…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: En riktig god jul ønskes…

God jul, alle sammen!

Her har man fått stått opp, konstatert at man bare vant 200 kroner på den Flax-skrape-kalenderen man var "så nær" å vinne 100.000 på, Fått i seg litt å spise, og pakket inn noen gaver.

Fortsatt et par timer til fattern dukker opp for å plukke meg opp, og så stikker vi til muttern, der det blir oss tre pluss søster (og bikkja til fattern), for første gang siden jula 2008.

Ha en god jul :)

God jul, alle sammen!

Her har man fått stått opp, konstatert at man bare vant 200 kroner på den Flax-skrape-kalenderen man var "så nær" å vinne 100.000 på, Fått i seg litt å spise, og pakket inn noen gaver.

Fortsatt et par timer til fattern dukker opp for å plukke meg opp, og så stikker vi til muttern, der det blir oss tre pluss søster (og bikkja til fattern), for første gang siden jula 2008.

Ha en god jul :)

Det kunne vært verre. Her kan man lese historien om loddet som havnet i peisen.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bgVBLg/flax-ble-uflaks-kastet-100-000-gevinsten-i-peisen

Da jeg lå ett døgn på intensiven på Ullevål, med spjæret milt og nyre, skjærtorsdag for 5 år siden, pratet ikke intensiv sykepleierne om annet en hvor mye de tjente.

Ha en god julekveld alle sammen.

Vel fortjent, unner sykepleiere både 200 og 300% tillegg! :)

Julaften ble relativt innbringende, først egen jobb - deretter dukket det opp et nattskift som bussjåfør.
13 timers arbeidsdag på en høytidsdag er helt innafor og bidrar til dyre flyreiser senere

Back