God mandagsjulemorgen! :)

Cloudcruiser

ScanFlyer Silver
Da har endelig julaften kommet!
Her i Molde er det blå himmel og månen skinner og på Gardermoen sitter en bekjent av meg på selve juleaften og kikker opp mot webcamet i skrivende stund og skal til syden en uke.

n645500380_1956819_6387.jpg

Hjemme blir det pinnekjøtt på menyen.
Ha ellers en riktig god jul alle sammen!

.. og her i Alpharetta er temperaturen sakte paa vei mot frysepunktet .. Har ikke den store julestemningen. men vi faar haape den kommer etterhvert ...

Stoppet ved en 'Outlet Mall' paa veien hjem og nappet med meg et par Adidas tennissko til den nette pris at $42 .. ingen upris ..

Naa er det imidlertid klart for en liten brun en ... SKAAL KOSMONAUTER!

..

... forresten .... ungene er skarpere enn dere tror .... :colgate:

55de7999f022457c48221d545df176a3.gif

..

..

God jul fra Røyken, her ser det ut til at tåka letter, det ville jo vært gullegodt.
Men det er jo meldt nedbør, så vi får se....
Uansett, dere får alle ha en knakende flott jul.

Erik Geicke.

Gla jule'morgen.

Skal straks en tur opp til OSL og få avgårde ett par fly, deretter er det hjem til lukten og smaken av ribbe m.m. !!

Siste forbredelsene før hele slekten i alle aldere velter inn er snart i boks.

GOD JUL:spin

God juleformiddag fra Jessheim, mildværet har selvsagt kommet akkurat i dag, og vinterrimet på tre`a fant ingen verre dag å smelte på.. Men men. Ribbe og julaften på skedsmokorset hos fatter`n i kveld, så det blir nok koselig!

Ønsker dere alle en riktig god jul!

Asgeir

God jul alle sammen!
Her i Trondheim er det blitt 7 varmegrader, og ikke akkurat den store julestemningen utenfor, bortsett fra at det så vidt er igjen litt snø på Byåsen.
Kos dere i kveld og resten av jula!
Jeg legger jeg med en liten julepresang til dere.
Verdens vakreste fly, i de flotteste farger det fløy kommersielt med:

0342131.jpg

:D VC-10

God jul fra en særdeles fuktig bergen også !

Her blåser det friskt i dag, og har gjodt det i natt også. Det regner bra, og det er rundt 5 grader her.

Julesnøen kommer nok ikke denne jula..... ;)

God jul til allesammen :nor :DEN :SWE
Her i Kristiansund regner det noe sinnsykt, og vinden gjør det slik at det regner bortover. Nuvel... Pinnekjøtt og Ribbe står på menyen i kveld..,

Ha en god jul allesammen :)

Riktig god jul til alle sammen fra Frei....., som i følge telleverket blir Kristiansund om en ukes tid....

Nedtelling til "Nye Kristiansund": 7 dager 11t 11m 58s

Riktig god jul fra Jessheim alle sammen.

Setter straks kursen mot Nannestad, der kvelden skal tilbringes hos svigers. Tradisjonell ribbemat der ja. Nam! :)

Ha en riktig så hyggelig julaften alle forumister. :)

God Jul fra Norges Stolteste by - Bergen! :D
Her viser byen seg fra sin vante side - skyet, regnvær og noen få plussgrader. :)
Kjekt å komme tilbake til gamlebyen min og se at alt er som normalt! :)

Pappa er har døgnvakt i dag, så her blir Julaften feiret med Mamma, og ene Fetteren min.
Luker Pinnekjøtt i huset her nå! :)

Ha en riktig God Jul folkens! :)

Her i barteland er det mildvær, men ingen nedbør.Siste innkjøp er gjort, snart settes kursen for Trondheim, til "janssons frestelse,kôttbullar och julskinka".... Har svenske innslag i familen :SWE
Men det blir da ribbe også :nor

Med ønske om en riktig god jul fra

LN-FHU

Midt i Norge er det nesten 5 varme og regn, men ettersom vi da er inne på Farmen er det jo julestemning for det. Julegrøt med mandel er behørig fortært, pakkestyret er i gang om vi skal bli ferdige til midnatt og akkurat nå er det Reisen til Julestjernen som beskues på Tv`n ;-)

God jul, folkens...^_^

Min siste rest av julestemning forsvant riktignok med det hvite utendørs, og nå er det på tide å komme seg på jobb i noen timer...:rolleyes:

Sto opp etter en lang sovemorgen og kan bare konstatere at julerimet ute har tint bort. Men, men... Nå er det snart på med dressen og kjøre til Sandvika og julefeiring med ribbe og alt tilbehør. Juleøl, akevitt og kanskje en skvett portvin senere blir det også.
Ha en riktig god og fredelig jul, alle sammen. I romjula skal det gamle kjøkkenet til pers. Og det skal bankes gulvfliser!

Vi koser oss i Stavanger og skal ha en norsk-amerikansk jul i kveld og også i morgen tidlig... Vi kom oss greit til SVG med Norwegian - men Røros imponerte IKKE - se egen triprapport.

Nå er det på tide å ønske dere alle en riktig god jul!!!

Back