God mandags morgen

Ikke så god morgen her fra hovedstaden.

Brukte vel 1,5 time på en tur som normalt sett tar ca 30 minutter... Fikk testet både t-bane, buss og trikk i dag. Gruer meg allerede til hjemturen. Håper de har fått orden på t-banesystemet til i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen :)

Go formiddag fra Flytoget. Da var jeg kommet til Oslo. Her er det omtrent samme snømengder som i Vestlandets Hovedstad, kanskje litt mer. Det ble en rolig og fin tur over fjellet med en knapt halvfull minigris. SK hadde innstillt den ene morgenavgangen sin i dag, men det så ikke slik ut på belegget ombord. Dermed hadde vel DY og SK samme antall avganger før kl. 10 i dag mellom BGO og OSL.

Her er det snart lunsj. Alfa'en skal graves ut av snøfonna og forhåpentligvis blir snøfreseren levert fra rep. utpå dagen.
Ellers skinner solen fra en skyfri himmel.

G'morgen fra Atlanta Nord hvor jeg er på beina igjen etter et døgn på ramma ... Men været er fint og tempen skal opp på tyvetallet, så gufset fra Chicagosibisrsk er fortrengt i denne omgang ...

Nå venter det telekonferanse med en kunde og så er arbeidsuken igang ....

You're welcome, Hotlanta!

God morgen fra vaarChicago. I dag skal vi opp til 14-15 grader, i morgen naermere 20!

Ellers var det tungt aa komme seg i gang i dag etter en fantastisk CO helg i Houston.

Mange flyselskaper som har mye aa laere der..

Huff, kontoruke uten en eneste flytur denne uka..... Det blir en laaaang uke og siden man faar troendere paa besoek, mistenker jeg at den ikke blir hvit..

You're welcome, Hotlanta!

God morgen fra vaarChicago. I dag skal vi opp til 14-15 grader, i morgen naermere 20!

Ellers var det tungt aa komme seg i gang i dag etter en fantastisk CO helg i Houston.

Synes nettopp du klaget over 20 minus? Eller er det Farenteit du snakker om?

Kommer det en tripreport fra det fantastiske opplegget i Hjuston? Høres ut som det hadde vært på sin plass! ;)

BF:cool2

Synes nettopp du klaget over 20 minus? Eller er det Farenteit du snakker om?

Kommer det en tripreport fra det fantastiske opplegget i Hjuston? Høres ut som det hadde vært på sin plass! ;)

BF:cool2

Ting skjer fort i vaerverdenen. Snakker som Celsius.

Tripreport blir det nok ikke, men du kan jo se noen bilder og lese om arrangementet her: www.continentaldo.com

Tviler på et lignende poengdryss fra EuroBonus på kommende DO slik som CO disket opp med, eller hva tror du Tommy? ;)

Det gjorde vi i ATA også. Skikkelig charterclass!

019.jpg

Back