God mandags morgen

Gunnar

ScanFlyer Gold
Eller god mandags tåkemorgen...;)

AKL ser ut til å være forskånet for tåken (Vis 40km), men her jeg bor ligger den tjukk som grøt, med sikt på ca. 150m.

Synes denne passer, gjengitt i Aftenposten i dag.

DET ENESTE RIKTIGE

Når klokken er 11 i Danmark,
er den 5 i USA
10 i London og 18 i Kina
og 13 omkring Moskva

Hvor er vi danske et utvalgt folk,
at vi netop er født i selve
det lille velsigned land, hvor klokken
er 11, når den er 11

Piet Hein

-
God mandag, søndag eller god natt ! :-)

Glad mandag morgen... Nå sparte jeg noen minutter i heimen i morgen tidlig. Morgendagen er forøvrig hvit og snart 2 timer og 50 minutter lenger/lysere - slikt merkes! Blir en treningsøkt på ettermiddagen og uken er forøvrig hvit - så drikk alene Bizflyer!

God morgon (eller ja natt) från Uppsala,

Klockan är 0226 och jag skall om en liten stund hoppa iväg ner till bussen för en lång dag på Arlanda. Slutar 1530 och efter det blir det en tur med Mozifer till HansJ och Jumbo Hostel för en "jumbo og kaffe" med anledning av 40 års jubiléet.

Ha en strålande vecka.

God morgen fra Bergen. Her laver snøen ned, så det blir vel en fin oppvarming (nedkjøling) til jeg kommer meg til hovedstaden i 10-tiden. Jaja, det er jo vinter tross alt.

God morgen fra Oslo. Da er frokoster fortært, dressen er på og det er snart tid for og komme seg på jobben. Ha en fin dag.

God morgen fra en totalt snø - og kuldefri tilværelse på Jomtien Beach. Varmeste dag så langt, med 33,5 grader. Fortsatt ikke en regndråpe å se, og brisen ligger på fra havet hele tiden. Nesten uvirkelig å klare å forestille seg hvordan snøkaos oppleves .. menneskehjernen er fin slik, ved at slike ting fortrenges så utrolig lett ;-)

- 10.0 kl 0535 i Gamle Oslo. Men det er ganske fint ute, og ikke minst er gangveiene fullstendig snøfrie helt til jobben. Her er det knekkebrød og banan til frokost. God mandag !

God mandagsmorgen. Snøen smelter ikke de første timene hvertfall. -17C når jeg stupte ut i vintermørket i dag. Her på kontoret er det varmt og godt, kaffe i koppen og arbeidsdagen i gang (så smått), mon tro om ikke det blir noen skiturer utover i uka.

Med ønske om en strålende uke!

God morgen!
Her i Trondheim har det også snødd - har akkurat kommet inn etter måkeøkt. Lett og fin snø, så det var en grei start på uka når man ikke starter jobb før 12.
Ha en hvit og fin mandag!

VC-10

God morgen fra Mosjøen!

Skal ikke på jobb før 1030 i dag, så jeg har invilget megselv en bedre frokost etter at morgenrutinene var unnagjort. I tillegg er asken tømt (rettere sagt sugd) ut av ovnen og ny ved er lagt klar til min bedre halvdel kommer hjem i ettermiddag.
Skal måke ut av innkjørslen også, det er greit å ta det i flere omganger, for jeg regner med at jeg må ta en ny rude i kveld!!

God morgen fra MJF. Dagens to første fly er allerede unnagjort. 12 minus men godt vær..

Godt å se at arven fra MJF blir godt ivaretatt av FestiVal, min nye kollega @ MJF. Fortsett slik, alltid hyggelig med en MJF rapport ;)

God morgen fra en totalt snø - og kuldefri tilværelse på Jomtien Beach. Varmeste dag så langt, med 33,5 grader. Fortsatt ikke en regndråpe å se, og brisen ligger på fra havet hele tiden.

Og takk for den... Ikke misunnelig i det heletatt :rolleyes:

E!

Og fra Trafikanten:
På linje 3 er det generelt en del forsinkelser p.g.a. værforholdene

Strålende sol og kuldegrader, to netter siden det kom 30 cm nysnø - noe som sier meg at verden ikke akkurat går fremover ifht. det å håndtere normalt vintervær. (Selv om VG brukte ordet "uvær" i helgen)

10 kalde her i Krsand i dag! Og, nei det er ikke kalde pils jeg refererer til men grader!

Strålende sol forøvrig! Og snøen ligger som på et julekort! Godt man ikke jobber ute, eller skal ta t-bane til jobb! (Hva er egentlig "Fokksnø" Someone?? - Har bare hørt om snøfokk jeg!)

Første av 3 dagers arbeidsuke skal nok gå unna! Alltid fint å ha noe å glede seg til! Så torsdag morgen bærer det avsted til Øl & Jägermeister festival i Tyskland!!!

BF:cool2

Back