God mandags morgen fra SVG

Gunnar

ScanFlyer Gold
God morgen fra Klepp. Her er frokosten alt innabords, og jeg er på vei til SVG for å hjelpe folk å sjekke inn til forskjellige, eksotiske destinasjoner. Samt nekte innsjekk for dem som er alt for sene til flyplassen. Det siste skjer garantert før klokken rekker å bli 8...:headbang

God dag fra Akersgata - her er man i gang med dagens dont på et sommerstille kontor. Denne uka er nesten alle borte... Men noen må bygge landet, så jeg starter med å sjekke hva som står på Flyprat. :lol: Ha en fin-fin, mandag, med eller uten tidlig oppstandelse.

God mandagsmorgen fra Kokstad. Her er det en myk start på uken (og etter hvert ferien) og jeg er helt alene på kontoret. I praksis 4 dagers uke, da turen går til hovedstaden på fredag morgen for konsert. Deretter står det 2 ukers ferie for døren, noe som skal bli helt OK! Ingen store reiseplaner, så denne gang blir det hjemmeferie. Måtte bare været bedre seg kraftig...

Grynt fra OSL. Klar for å prøve å komme seg til Sør-Afrika og en passe komplisert og innfløkt reiserute er funnet som det burde være plass på... Så får vi nå se hvordan det går. Prøver til ARN først

God morgen! På kontoret igjen etter en tidlig start 05:00 utpå sjøen. Må man så må man. Lade batteriene litt før det bærer videre til Kristiansand. Ha en fin dag alle zusammen!:fly

God morgen fra Tjøme. Siden gårsdagens løpetur ble byttet ut med en seiltur, så vet jeg hva jeg må gjøre. Dessuten skal det kjøpes inn jordbær som skal røres og så fryses så vi har det tilgjengelig utover vinteren. Og er jeg flink nok så har jeg kanskje gjort meg fortjent til en Færder i kveld?

05bc4bbf8c385cff4761bcc4b97b00d7.jpg

Morn frå ytre Sogn. Her våkna ungane tidleg, så alle er i passe feriehumør... Trur 3-åringen skal prøve seg i telt med far i natt. .. Som Hickok skal eg og til Oslo fredag for konsert. Det blir bra!

Ha ein bra dag i skodda.

God morgen fra kontoret i Oslo. I løpet av dagen skal jeg forflytte meg til Bayern for et leverandørmøte på tirsdag. For å få litt flymoro ut av det, booket jeg turen til München med Austrian. Får da 2 x F100 via Wien. Begynner å minke på Fokker-operasjonene rundt om kring også. Ha en aldeles fortreffelig dag, med eller uten fly:)

God Morgen fra SVG! Første arbeidsdag etter ferien! Rolig som forventet dog kanskje ekstra rolig fordi man rett før ferien måtte se mange kollegaer miste jobben. #oljesmellen. Men man har enda jobb, så da får man surfe ekstra hard i påventa av noe å gjøre!

Øl i pjolterglass, jaja, det er da sommer... :D Men smaker ølet? Veldig stilig flaske, det må man si!!

God morgen fra Lillestrøm, der været på ingen måte er som i #Instabul.

På den ene siden så jeg skikkelig frem til litt hjemmetid noen dager i ferien. Det har vært bra intenst så langt. Men det er jo litt sånn at når "hjemmetiden" pisker deg i ansiktet så får man sjokk.

Men... Det er bare noen dager til neste tur.

Ha en fin en

God ettermiddag. Blir litt værsjuk her nå, og da er det bedre med en storbyferie eller fire. Har funnet ut at http://bahn.de er et godt utgangspunkt for noe slik. Kombinert med en neve DY-kroner, noe hotellbonuser m.v. så blir det ikke så hakke galt med en rundtur heller.

G'morgen !! Går rykter om heavy torden i nattens løp, men merket lite til det. Men så det var vått ute da jeg sto opp ...

På vei mot nye temperaturhøyder .. mulig vi får tresifrede Farenheiter i løpet av uka. Håper vi slipper .. strømregningen begynner å bli faretruende høy ..

Straks begynner jobbdagen. Men først må man hene seg en kaffekopp. Og dagens gladnyhet står Berke Breathed for: Bloom County is back !!

11111956_1004028256294594_1412511863154266381_o.jpg

God ettermiddag - snart 2x Flirt fra Kolbotn IMMfjord. Her skal en tilbake til Liverpool og de Tropiske Sykdommers Institutt. Interessante arbeidsforhold paa Universitet, vet ikke om giftslangene (levende) i 2 etg. skremmer mer enn utsikten til "the City Morgue" - den som sa at konkuransen var mye stoerre og effektiv her i Europe enn hjemme i USA boer ta seg en bolle og en tur fra UK til Norge til helgen (heldigvis har man en boette med Miles).

G'morgen !! Går rykter om heavy torden i nattens løp, men merket lite til det. Men så det var vått ute da jeg sto opp ...

På vei mot nye temperaturhøyder .. mulig vi får tresifrede Farenheiter i løpet av uka. Håper vi slipper .. strømregningen begynner å bli faretruende høy ..

Straks begynner jobbdagen. Men først må man hene seg en kaffekopp. Og dagens gladnyhet står Berke Breathed for: Bloom County is back !!

11111956_1004028256294594_1412511863154266381_o.jpg

UTMERKEDE NYHETER !!

God dag fra et til forveksling solfylt Tromsø! Midtveis i ferien, men resten skal tilbringes lokalt så man slipper å veksle til så dyr utenlandsk valuta... :)

...den som sa at konkuransen var mye stoerre og effektiv her i Europe enn hjemme i USA boer ta seg en bolle og en tur fra UK til Norge til helgen (heldigvis har man en boette med Miles).

Det sier vel stort sett alle...? Dette betyr imidlertid ikke at prisene alltid er lave, og ei heller at konkurransen er like sterk alle steder. Det er f.eks. ofte dyrere å fly til/fra Manchester enn til/fra London. Er det fullt så blir det dyrt.

Last edited:
Akkurat nå virker det som at det er unntakstilstand på reisemarkedet. Folk booker deperat opp der det finnes plass ... uansett destinasjon. Dårlig sommer, der borte hos dere? :love

God kveld fra DXB T1. Videre til NBO med Kenya Airways, er visst en slik Dreamliner også, blir første. Planen for flighten er vel å drikke seg fin og trøtt i loungen nå så drømmeland for det meste. Skal se om noen ord og observasjoner kan gjøres. Innsjekk var sirkus med afrikanere som skulle sjekke og sende alt mellom himmel og jord

Back