God mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en ny dag på bryggekontoret. I kveld blir det som alltid tid for trening. Ha en bra start på uken.

God morgen fra taxien på tur til flyplassen i andre enden av M8.

Ny jobbperiode på gang, denne gangen er det PNR som er destinasjonen og HOP og AF får gleden av å bringe meg dit. Ikke helt sikker på om jeg er like begeistret...

Ha en finfin mandag folkens! :-)

. Ha en finfin mandag folkens! :-)

Takk men det blir nok blå-mandag her i gården, pilset litt langt ut på kvelden og fruentimmeret sur for jeg glanet ikke på TV med hun, men satt heller utafor i Florida natten og lesket meg som hør og bør.
Var jo en grunn til at man flyttet fra Norge i sin tid, men damene har ikke forståelse for at varmegradene må feires stadig vekk.
God Mandag videre folkens.

God mandag fra Singapore Changi.

Hyggelig tur til Hong Kong på lørdag, møtte et par medforumister (både fra flyprat.no og naboforumet) på flyet. Drar til Krabi via Singapore idag, 12 dager på stranda venter :)

Ha en fin dag hvor enn du er i verden!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra trikken. Relativt trøtt ennå, så spørs om ikke det blir en del espressoer innen lunsj. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gääääsp!

Intensiv dagstur till STO igår och i säng strax efter midnatt. Blir nog en god del espresso på mig före lunch också...

God morgen fra Nice!
Det brygger opp til lavtrykk, så man får sette kursen hjemover. Deilig med et par dager med utepils og lunch på stranden, men nå får det bygges opp stemning mot jul. Sen avreise med loungens fordeler og risikoen for forsinkelses-overnatting i Amsterdams "ulemper". vi får se, da vettu :)
Ha en deilig start på uken!

G'morgen, ja .. Så smått begynt å lysne og vi ser frem til nok en 'norsk høstdag'. Langt til av reservoarer etc er fylt opp, men ihvertfall slutt på brannfaren for nå.

Gårsdagen ble ødelagt av en skikkelig magesjau, men den gikk like fort over som den kom. Ettersom ingenting sto på programmet i går, må det flyttes over til i dag. Godt man har fridag. Mulig jeg tar en tur på Amazon og handler julegaver, så slipper man køer og mas.

Ha en bedre mandag enn meg - hvis dere klarer. :up:

Jeg, for eksempel, har åpenbart en bedre dag enn deg.

Etter en "nå er jeg så sykt lei av å reise" - kveld i går er det bedre i dag. Landet på GRU kl 06 og nøt de 1,5 timene inn til sentrum, sovende, med en genser over hodet.

Masse ungdom som står og heier utenfor hotellet så det er tydelig at folk vet jeg er her. Vanskelig å vite om de er sure eller blide så jeg holder litt avstand. Koser meg heller med den syyyyke buffeten på Hyatt.

I morgen bærer det HJEM!!! ikke noe mer langtur før i Januar. O' fryd

Ha en fin en

Grrrr... det er noen Amerikanske kjendiser folkene utenfor hyler etter. Ikke meg.

Tok heisen sammen med dem, men aner ikke hvem de er

EDIT: Eduardo Cruz med fullt antorasj

Last edited:
God kveld fra Snillfjord. :)

Huh, selv jeg er utslitt en mandag og det er sjeldent får en si. I det minste en effektiv dag i hjemmet men enda litt som må på plass innen jul. Med både husarbeid og middag vel i havn så kan en nå gyve løs på håndballen og årets EM, som i år arrangeres av ''söta bror'' over grensen.

Ha en fortreffelig en! :)

Back