God mandag

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Godmorgen fra SAS kantinen på CPH. Effektiv morgen her. Parkering i P8 Direct og ingen på i Fast Track betød kantinetid allerede 4 minutter efter ankomst til parkeringshuset. Også god plads i underste etage i kantinen.

Hurtig tur til PRG nu og forhåbentligt retur i CPH kl. 10.15 og halvvejs mod guldkortet ;)

God dag til alle...

God morgen fra Midtøsten. Dagen skal nytes ved bassenget med noe god historielektyre. Noen nye, hyggelige, norske kommer over senere på krabbe, champagne og jordbær. Siden må jo feires.

Nyt dagen.

God morgen fra Lillestrøm, eller er den det?? Når jeg stod opp her igår var det en fæl bankende hodepine som minte meg på at det var søndag og at jeg muligens hadde drukket!

I dag står jeg opp og oppdager at Macladern er kaputt! :@ Har jeg dårlig kjemi med Lillestrøm tro?

Da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å finne seg et passende tog som kan ta meg til Oslo S slik at jeg får betalt middagen ikveld. Ha en fin dag!

Mornings fra en av Ruters røde. Sjåføren har heller ikke brukt denne helgen til å ta kurset: "Hvordan ikke kjøre en buss i rykk og napp" :rolleyes: Vel, jobben kaller og heller ikke idag blir det noen 8-4 jobb. Fordelen er dog at rushet gjerne er over innen jeg kommer meg hjem. Ha en fin dag

God morgon frå Jåttåvågen i Stavanger :)

Helga er over, og kontoret kaller. Oppgåvene frå forrige veke fortsetter, og prøver å lande prosjektet i veka... men kven veit, kanskje eg blir avbrutt denne veka og? :rolleyes:

Ha ein fin dag alle saman! :D

God morgen fra et regnvått TOS. Kursen settes nå mot YUL via OSL og EWR. Bekreftet poengoppgradering til C på SK 907 ramlet inn i helga. Så turen over blir litt behageligere enn planlagt. :-)

God morgen fra Skaun!

Endelig en hel uke med reisefri som det ser ut nå, har vel ikke skjedd siden Mai/Juni å vidt jeg husker.. :)

Hadde noen fine dager i Spania forrrige uke, greit produkt fra Brussels Airlines og uvanlig heldig med været var en god kombo. Snart klart for Las Vegas-tur igjen første uken av Nov, men før det noen innenlandsreiser, bl.a en tur med Hurtigruten sammen kunder neste uke.. :)

Ha en flott første vinterdag der ute i verden!

Kim

Mornings fra en av Ruters røde. Sjåføren har heller ikke brukt denne helgen til å ta kurset: "Hvordan ikke kjøre en buss i rykk og napp" :rolleyes: Vel, jobben kaller og heller ikke idag blir det noen 8-4 jobb. Fordelen er dog at rushet gjerne er over innen jeg kommer meg hjem. Ha en fin dag

Copy/paste what he said :/

"God" "morgon" frå Gardermoen. Har allereie hatt 1 tur/retur OSL - BGO - OSL, men utan landing pga. tåke.

Nokon som veit om ein får poeng på ei slik reise forøvrig?

Last edited:
Hepp fra tåkefylte Bergen ja. Stjerneklart da jeg syklet til jobb, men noe skjedde. Ser imidlertid it til st solen jobbef på spreng og Klm klarte iallfall og lande etter en time.

Gnorf fra det Sørlandske!

Vondt i magen her! Begynte i går og ga seg ikke i løpet av natta. For noe herk.
Kommet meg på jobb og alt for mye som skal være klart til morgendagens Danmarkstur. Arrrrrrgh!

Og så er jeg trøtt som ei strømpe! Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

G'morgen fra vestsørøst. Her venter en kjøretur til REM's hjemby for siste sjekkopp etter bikkjas operasjon. Ikke helt fornøyd med resultatet, men han kommer seg greit rundt og har ikke smerter, så da får det vel gå ...

Ellers blir det klesvask og klargjøring til ukens London-tur.

Back