• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Thailand

I dag var det møte, møte, møte, og lunsj inntatt ila. møtene. Ikke den ideelle fredagen, det gikk i et til klokken var 17. Fordelen var at det var lite trafikk når jeg skulle hjem. Nå er det straks litt sen middag og en kjØLig :cheers:

Ikke noe problem på padda2 ;)
Når excel-sjefen sier det er null problem, så der det definitivt null problem :lol:

Ha en fin helg med eller uten æøå!

God kveld fra Bodø HFS.

Godt å være ferdig med alt av introbriefer o.l. og komme ut i jobb på line. Sånn ok vær har det også vært her, så dagen ble avsluttet på hangartaket med ca 5 stk F-16 i formasjon med low pass over.

Elefanten da? Fikk han noe?

Evt. kan han drømme om denne ^_^

e11c38aa.jpg

Jeg spurte netopp elefanten og han sa at "de hadde bare Pepsi, men nå har de ikke Pepsi. raaaaaaaaaaaaaaaaap, Båiiii"

Min iPad 2 snakker fint norsk.

Det eneste Ståle må passe på, om han kjøper 3G-versjonen, er å kjøpe AT&T-utgaven. Den er etter det jeg har forstått, ulåst, åpen, og klar for bruk med SIM-kort fra hele verden. Verizon-utgaven kommer visstnok ikke med SIM-kort-sprekk, da den har noe innebygde greier istedenfor.

God fredag herfra. Dagen går strålende. Litt foran skjema jobbmessig, og jeg vant tom. en flaske vin på navnedagen min den 11/11/11 ;)
Ganske stilig. Ser ut som det er halvparten hvit og halvparten rød ^_^

3c24d362.jpg

Den flaska var du ikke mye heldig med. Sukkervann på flaske. Kan ikke brukes i en saus en gang!! Kanskje den går an hvis du blander med vodka?:lol:

Back