God fredag fra Thailand

I dag var det møte, møte, møte, og lunsj inntatt ila. møtene. Ikke den ideelle fredagen, det gikk i et til klokken var 17. Fordelen var at det var lite trafikk når jeg skulle hjem. Nå er det straks litt sen middag og en kjØLig :cheers:

Ikke noe problem på padda2 ;)
Når excel-sjefen sier det er null problem, så der det definitivt null problem :lol:

Ha en fin helg med eller uten æøå!

God kveld fra Bodø HFS.

Godt å være ferdig med alt av introbriefer o.l. og komme ut i jobb på line. Sånn ok vær har det også vært her, så dagen ble avsluttet på hangartaket med ca 5 stk F-16 i formasjon med low pass over.

Elefanten da? Fikk han noe?

Evt. kan han drømme om denne ^_^

e11c38aa.jpg

Jeg spurte netopp elefanten og han sa at "de hadde bare Pepsi, men nå har de ikke Pepsi. raaaaaaaaaaaaaaaaap, Båiiii"

Min iPad 2 snakker fint norsk.

Det eneste Ståle må passe på, om han kjøper 3G-versjonen, er å kjøpe AT&T-utgaven. Den er etter det jeg har forstått, ulåst, åpen, og klar for bruk med SIM-kort fra hele verden. Verizon-utgaven kommer visstnok ikke med SIM-kort-sprekk, da den har noe innebygde greier istedenfor.

God fredag herfra. Dagen går strålende. Litt foran skjema jobbmessig, og jeg vant tom. en flaske vin på navnedagen min den 11/11/11 ;)
Ganske stilig. Ser ut som det er halvparten hvit og halvparten rød ^_^

3c24d362.jpg

Den flaska var du ikke mye heldig med. Sukkervann på flaske. Kan ikke brukes i en saus en gang!! Kanskje den går an hvis du blander med vodka?:lol:

Back