• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag!

Scanflyer

ScanFlyer Blue
Riktig god tidlig morgen fra kantina.
Tok natten på Radisson over gata. Deilig det, bortsett fra en liten krangel med nespressomaskinen på rommet. I zombie-tilstand klarte jeg ikke få med meg at jeg laget en Lungo (vanlig kopp) i en espresso kopp. Det førte jeg selvsagt til kaffe over hele skrivebordet og viktige dokumenter jeg hadde liggende. Jaja, nå kan bare dagen bli bedre. Gleder meg til å møte 17 grader om 8 timer i LIS. :D

God mandag ønskes!

Mornings fra Oslo. Tåke og et tynt lag nysnø er status når jeg kikker ut av vinduet. Jobben kaller og det ser ut som fotballen med jobben blir byttet ut med overtid. Ha en fin dag

God ettermiddag fra Hilton Tokyo hvor livet er aldeles utmerket. Siste dag og kveld i denne byen nå,før returen til Norge går med LH sin A380 i biz i morgen. Blir en lang dagflight, men skal vel overleve også en slik påkjenning:)

God morgen fra Forus!

Etter en lang dag på reisefot med en syk bil som haltet seg hjemover kjennes kroppen ganske groggy i dag. Så det blir nok til at det kommer en hissig telefon til verkstedet i dag.

Litt av hvert som skal unnagjøres idag, og en god del av dette er ting man ikke kan, i utgangspunktet iallefall.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God morgen fra 69-42 på vei oppover Hovedbanen, det ble en litt annerledes vei til jobb idag - men gjester utenbysfra må vel nermest følges til Centralen....

Kun T-12 til ferie nå!

Ha en fin dag.

God mandag fra Trondheim

Så var mandagen godt igang.Middag til svigerfar etter jobb,deretter trening i kjellern. Ha en strålende dag godtfolk :D :D

En riktig god mandag ifra smilets land. Etter en runde med omgangssyke og oppkast natt til søndag er nå unge lovende grindstein fitt for fight igjen, og jeg og en normøring har halvis planer om å snu opp ned på baren til kåre til kvelden:colgate: ha en fortreffelig mandag..

God morgen fra Lillestrøm. Mandagen er som sagt igang.

Det blir kort uke dette her, ettersom man reiser til Tenerife på onsdag morgen. Så det er vel bare å snu lua bak frem og legge i vei.

Ha en strålende dag!

Også god morgen fra Lillestrøm... Blir vel inne i dag. Nok å gjøre på kontoret før avreise BKK neste uke. Jøss, Fnate og gutta har blitt Ving-gjester :p

Også god morgen fra Lillestrøm... Blir vel inne i dag. Nok å gjøre på kontoret før avreise BKK neste uke. Jøss, Fnate og gutta har blitt Ving-gjester :p

Javisst. Behøver ikke være F og kaviar for at vi skal ha det gøy.

God morgen fra Helsfyr.
Akkurat ramla inn dørene her på jobb, og kommet igang med dagens gjøremål..
Glad når denne mandagen er over, for mandager er zzZzzzZ ..

Ha en fin mandag.

God morgen. I seng kl 06:00 pga superbowling og tilhørende godsaker (les øl) gjør at man ikke er på topp idag, men livet er for kort til å sove bort dagen og siden man må på jobb kl 12 så må man rett og slett stå opp. Fikk noen timer på øyet så det kunne vært langt verre. :)

God mandag!
Her har man fått karret seg på jobb.
Månedsavslutt står på programmet, og heldigvis ingen planer for kvelden.

Bare 4 morgener igjen å stå tidlig opp på før det er helg.

BF:cool2

God formiddag og tiddeli bom. Gjør godt for skiføret og psyken det hvite som daler ned ute. Ha en flott nedsnødd dag!

Endelig helg .. men må likevel opp tidlig for å sparke igang guttungen ... Deretter skal det skrus ned gulv i taket i garasjen. Bedre med dette en fallende gipsplater ...

God kveld frå Hotel Mediterrano, Roma. Er på konferanse denne veka, og diskuterar små ting som flyg lenger oppe enn kva sjølv Sir Branson kan få til. Opp seks (som heime) og i seng seinare enn vanleg pga. at oppkøyringa til turen førde til at eg ikkje har fått gjort ferdig presentasjonane mine. Dette lovar godt... Turen nedover med KLM i går gjekk greitt; overraska over "god" beinplass i 737-800 frå AMS og ned hit. Mykje mykje betre enn opplevinga med AF i haust. Alle i gruppa vann kvar sin premie i bagasjelotteriet også, sjølv om sistemann måtte ta til takke med premien som kom sprettande ut fem minutt etter alle andre sin... Jaja. Tre dagar til med jobb, så blir det tid til å sjå seg rundt i helga!

God natt, snart!

Back