God mandag ønskes!

Re: God mandag ønskes!

God formiddag fra ARN. Sitter i en 717 og venter på boarding completed. Takket være god hjelp fra en her på forumet ble det klappsete på både BGO-OSL og OSL-ARN, som var utrolig kjekt.

Gratulerer med dagen, sirpjalle. :)

God dag fra Intercontinental Aphrodite Hills resort på Kypros. Mor slikker sol og drikker øl, mens Ulrik og jeg slapper av skyggen.
I morgen er det OS via VIE tilbake til gamlelandet.

Thomas
a2yva4u5.jpg

God ettermiddag fra Annapolis Inn, Rhodos. Man innser ganske kjapt hvorfor det er en stund siden sist man dro på charterferie. Ved ankomst måtte jo alle stå limt inntil bagasjebåndet også. Herregud, alt hadde vært så enklere om alle hadde bare gått to meter bak. Jeg så tom godt voksne folk som likeså anså kanten på bagasjebåndet som en velegnet sitteplass. Novairs fly er også trangere enn det meste. Trøsten får være at vi fikk turen på billigsalg og at man får krysset av Little Scandinav... nei Hellas i lista over land besøkt.

God ettermiddag fra Arendal! Her har man kommet til hektene igjen etter en hektisk uke med påfølgende rolig helg. Filminnspillingen i Øst-Europa aka Västerås gikk veldig bra, jeg er i allefall superfornøyd. Så da gjelder det bare å holde øynene oppe for en flyvende Cecilie på Disney Channel i løpet av august :D

Hotellfasilitetene i Uppsala slår det meste av hva jeg har opplevd før. VIP-ankomstservice var det også :)

Tilbake til arbetet, ha en fin uke!

God dag, tidlig ferdig på jobb i dag, nå kaffe og is i sola!

Sommervarmen er uteblitt i dag også -

14C klokken 7 om morgenen og skyfri himmel er vel relativt normalt for årstiden når gjennomsnittstemeraturen i Oslo i juni er ca 15 grader.

Bilen viste 22C nå på formiddagen, mot snittet som er 20C :rolleyes:. OSL rapporterer om 19C så vi er vel omtrent der vi pleier å være ihht statistikken hvertfall.

Ved ankomst måtte jo alle stå limt inntil bagasjebåndet også. Herregud, alt hadde vært så enklere om alle hadde bare gått to meter bak.

Det har jeg da opplevd på OSL også etter ankomst med helt vanlig rutefly. "Favoritten" var han som kom og stilte seg rett foran meg (jeg stod akkurat på den streken det står at man skal stå bak), stod der i et par sekunder, og så opp på skjermen at hans flight ikke var på båndet enda :rolleyes:

Ellers god mandag fra Kollen. Lang og lat morgen/formiddag. FedEx får klare seg, for sjefen gav meg fri denne og neste uke ;) (Strengt tatt min forrige sjef som ikke lenger er det etter litt omorganisering, men pytt sann)

Straks en liten tur ut for et par ærender, og det tror jeg blir det jeg anstrenger meg med denne uka. Forlater mest sannsynlig heimen på torsdag for en drøy uke med litt farting rundt omkring. Får kanskje bruke dagene på litt småpakking. Det klør hvertfall i "flymuskelen" kjenner jeg ;)

Ha en bedre mandag alle sammen :)

Det har jeg da opplevd på OSL også etter ankomst med helt vanlig rutefly.

Muligens nordmenn er ille her, men selv på det mest kaotiske jeg har opplevd på OSL, er det som en drøm i forhold til når inderne barikaderer seg foran bagasjbåndet i Mumbai.......:rolleyes:

Helløøøøø and gudd mauning !!! Her klør det absolutt ikke i noen bookingfinger. Nå bruker jeg fingrene til å klore meg fast.

Hadde besøk av Tor med Hammer'n i natt, og det ser ut som han har tenkt å holde seg i området noen dager. Fri et par dager til, men litt rapportskriving må unnagjøres. Og 'Politi' er ferdiglest. Meget bra - ikke annet å si om det.

Back