God mandag morgon :)

zico77

Developer
Medlem
Endelig mandag! God morgon frå Trondheim, og me går snart inn i hausten her. Ikkje noko sommarvarme å snakka om. Fortsetter med samme oppgåver som fredag, feilsøking -eller debøgging ;) Ha ein fin dag alle saman!

Espresson på Piazzaen er byttet ut med en Nespresso på kjøkkenet, La Republica er byttet ut med Aftenposten og DN, sommeren er byttet ut med høsten - men ellers er da livet ganske så bra på en fridag!

God morgen fra Trondheim #2

Her har man fridag og står opp tidlig,bare for å skysse familie til flyplassen....Hrmpf.... ;)

Neiiida, man er da hjelpsom :D Ha en strålende dag forumister :) :) :)

Mornings fra Oslo. Begynte dagen med frokost på Åpen Bakeri Sandaker med dama, men er nå på plass på jobb. Merker allerede at jeg angrer på at jeg sa ja til å hjelpe til med månedsavslutning denne og neste måned. I kveld står vasking og en løpetur på programmet

God morgen fra Østfold! Her har jeg fortsatt ferie i runt to uker til(Skole vettu;) ). Nå er det snart høst, og om under to måneder tar man ferie IGJEN.

På plass på Lysaker i dag, stille og rolig oppstart og en del kaffe og prat med de som er på jobb. Ser i kalenderen at august kan bli hektisk på mange fronter.

Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger!

Ahhh, mandag og enda ferie, solen skinner og på tapetet i dag står det å kle en bod og legge tak. Blir en bra dag dette.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Bergen. Jeg skulle akkurat nå ha sittet på flyet til CPH, men grunnet visumkrøll, så er den reisen utsatt. Jeg satser derfor på å komme meg til Russland igjen på onsdag. Må vel innrømme at jeg ikke klager høylytt på at det blir et par ekstra fridager.. :)

Hehehe, god og god morgen.... Jeg vet ikke jeg. Våknet til en virkelig tirade utenfor soveromsvinduet her, som ble utført av min mor. Viser seg at hun hadde hyrt inn noen norsker til å male huset utvendig, men de dukket visst opp i dag med to polske unggutter som skulle gjøre jobben til 60 tusen. As if... Ser ut til at jeg muliggens må hive på meg malerdrakta sjæl, om vi skal få det gjort ordentlig.

Ellers skal man slappe av med god samvittighet i dag :)

God morgen fra Forus,
Omsider litt sol igjen etter en vått helg.
Uka går med til kurs før det braker løs i prosjektet igjen etter ferien og alle kollegene er på plass.
Ha en fin dag alle.

God formiddag fra KRsand!

Her skinner solen i dag, og det er jo typisk når man skal jobbe.

Helgen er unnagjort. Bilder fra Tall Ships Races er lagt ut på no-fly-zone for de av dere som måtte være interessert!

Laget meg en deilig rett et par ganger i helga nå: Jeg sprøstekte serranoskinke, deretter stekte jeg kantareller, kokte dem inn i fløte, tilsatt serranoskinken til slutt, helte dette over 2 ferske, loffskiver og smuldret litt Manchego ost over til slutt. Litt salt og pepper, og smaken var aldeles fantastisk! Kan virkelig anbefales!! Gjerne med et godt glass rødt til!

Fortsetter dette været, så er det mulig det blir en tur på vannet i ettermiddag. Driver også å planlegger en tur til DK i neste uke. De håpefulle vil til Legoland!!

Da var det bare å jobbe på!!

BF:cool2

Sovemorgen igjen, men det var godt å få sove skikkelig til en forandring. Crewhotellet vårt i Chicago ligger vegg-i-vegg med Northwestern Memorial Hospital, og det var ambulansehyl natten lang. I tillegg sover jeg ikke ombord, så jeg var rimelig trøtt i går kveld. Ja, trynet så faktisk ut som et Norgeskart!
Men nå blir det egg og bacon til lunsj, så skal det leveres noe tøy til rens og kjøleskapet fylles opp igjen. Har de carpaccio på Meny, så blir det nok det til middag idag.
Ha en fin dag.

Ja, også Stabæk da!:headbang:headbang:headbang

God (litt ut på) dag(en)!

Kanskje regnet gir seg litt utover dagen her i Nordens Paris...det høja skikkelig ned tidligere idag. E det nokka malevær da Polaris?

Ellers har man medbragt gulrotkake med på jobben idag for å feire at det er et år til man passerer førti. Resten av året ser ut til å bli ganske travel på reisefronten, foreløpig IADx2, ICN/SIN, BKK og midtøsten på langturer - pluss en del intraeuropeisk/norden/norge før julefreden senker seg.

God ettermiddag fra Stavanger. Vi tilbringer egentlig den kommende uka på hytta, (15 minutters kjøring hjemmefra) men kona skulle treffe ei venninne i byen så ble jeg med innover jeg også. Selv om omgivelsene og hyttefreden er nydelig der ute er det fint å sette seg ned med en kopp kaffe og oppdatere seg på nettet også.

Om noen timer går turen tilbake til hytta hvor vi får besøk av noen venner til grillings seinere. Det blir flott det!

G'morgen fra en grå og trist Alpharetta. Fikk litt duskregn i ansiktet på vei til gymmen, men når temperaturen er 25 grader, er det bare deilig det.

Da er det like før vi drar igang med ny arbeidsuke. Og det blir en lang en - blir ikke helg før neste mandag ...

Hola!
Hektisk dag på ARN idag. Fin service av WIAS chefen på chat och nu är jag incheckad på LH3003/4810 imorgon.
Ha en fin dag!

God morgen fra Denver. 19 grader og tilskyende. Var en lang etappe i går, 14 timer og 1350 km fra Helena, MT. Straks frokost, så en tur inn til sentrum før kursen settes mot Durango, CO.

God mandag :)

Back