God mandag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Da er den lille italienerinnen på vei - det var et sjakktrekk å velge Alaska Airlines fremfor Star Allianse partneren United, Lufthansa godtar nemlig Alaskas excess piece betaling - men ikke United sin. Tidlig oppe for ønske henne god tur på SFO MUC som går nå om 5 minutter. Ellers et hyggelig fly og espresso (tm) på Ljan i går - meget god espresso og en hyggelig prat i tåka.

Ha en fin mandag

Goooood grytidlig morgen!
I Sandvika er det...vel, mørkt. Opp og hopp og ta flytoget til Gardermoen, Zerokonferansen 2011 står på planen. Litt tidlig siden mannebeinet skal på jobb, men det plager ikke meg at jeg får ta toget med han 1 time før jeg må ;)

Og returen til tromsø går om "nesten 1 døgn" - iallefall om 13,5 timer...

God morgen fra Bergen. Planen i dag var å gå på jobb, men har dessverre blitt syk og holder meg hjemme i dag...

Håper dere får en bedre mandag enn meg!

God morgen fra St.hanshaugen, hvor vi vil bo de neste par ukene. Jobben kaller, så får jeg håpe jeg våkner innen jeg kommer meg dit. Etter jobb skal diverse møbelbutikker her i sentrum avlegges noen besøk. Ha en fin dag

God morgon från Gate 15 vi HEL.
1 uke i CPH med en grupp implimentörer.
Skall jobbas hårt med lite lungande öl på kvällen.

Ha en god vecka!

Da er man godt plassert på SAS`Flybuss. Grisebingen venter etter endt nattvakt. Litt skjønnhetssøvn så våkner man midt på dagen som det fruktfatet :lol: Ellers blir det niks middag hjemme, sinnakokken er på venninnebesøk, hvordan kommer dette til å ende?

Ha en flott ukestart folkens.

God morgen fra OSL. Sitter og venter på en forsinket SK4082 til EVE, og en ny uke i Paradis. Får bare håpe at noen av våre kjære folkevalgte snart får ut fingeren, så det går å begynne å gjøre noe fornuftig. Å bruke over 2 måneder på noe som skal ta maks 3 uker er ikke akkurat det jeg kaller positiv, løsningsorientert holdning. :(

God morgen fra Gjelleråsen, rolig start på dagen her, da jeg har legetime om ei time, så da er det ingen vits i å dra på kontoret først.
Så jeg bruker tiden til litt rydding og fiksing, samt at jeg må begynne å mentalt forberede meg på prosjekt flytting..

En god dag til dere alle!

Da var man kommet seg til Clarion Gardermoen, ferdig "innsjekka" med navnelapp rundt halsen og programmet i hånda. 1,15timer til konferansen starter - hva skal man gjøre nå? Sove kanskje? Stalke hotellet rundt etter "han Arnold"?! :colgate:

God morgen fra Hagan,Nittedal.

Her er knotten levert i barnehagen, mens storesøster ligger på sofaen full av vannkopper.
Vi hadde håpet at hun hadde det for 3 år siden med en veldig mild variant, men tok skammelig feil. Nå er snuppa rimelig sjaber der hun ligger.
Så da ble det at pappa får være hjemme idag.

Har en del prosjekter i heimen, så det gjør faktisk ingen ting å få gjort litt indretjeneste og slikt.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God morgen fra Forus!

Da er man tilbake på jobb etter 2 uker med ferie. Motivasjon, kom du kjære milde.... Får satse på at motivasjonen kommer seg i løpet av dagen.;)

Ha en fin en forumister! :)

God morgon frå FBU :)

Skikkelig tidlig avreise, og dertil tidlig ankomst. Dog, lavt skydekke evt. tåke, førte meg over på eit seinare tog enn vanleg -men tidlig framme. Deler av dagen går med til kurs, og så blir det å tygge på oppgåvene frå forrige veke. Heimatt i morgon ;)

Ha ein flott dag alle saman! :)

Morn!
Overtid som Dispatcher idag, kan bli svært spennende da Amsterdam melder om OVC002 og 0250m sikt - reduced runway cap. og CTOT's fra helvete.

Let's go :headbang

Og fra Amsterdam kan meldes at taaken ligger tett, det har den dog gjort de siste ukene spoer du meg... Ene jobbintervjuet mitt avlyst da intervjueren var rerouted via Frankfurt...

Den lyse siden er at det ikke regner ihvertfall!

God ettermiddag fra Chiang Khong. Her nytes dagen på hotellet med utsikt over Mekong til Laos.

Siste natt av ferien står for døren, i morgen kveld går reisen tilbake til Norge.

God morgen fra Lillestrøm der det går i hjemmekontor, ALI kaffe og reiseregninger. Straks bærer turen ned til Garcon for å fange lunch. Ha en fin dag alle sammen.

BTW: Hva slags fly er den lille Russiske røveren her forresten? Fanget den på IST i helgen.

Attachments

• IMAG1565.jpg
    IMAG1565.jpg
    39.5 KB · Views: 138
God morgen fra Lillestrøm der det går i hjemmekontor, ALI kaffe og reiseregninger. Straks bærer turen ned til Garcon for å fange lunch. Ha en fin dag alle sammen.

BTW: Hva slags fly er den lille Russiske røveren her forresten? Fanget den på IST i helgen.

Det der er en Tupolev 154.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154

Klokka har passert tolv så da er det vel på sin plass å si: God middag fra Stavanger. Sløv start på dagen her i Stavanger. Denne uka starter med to kveldsvakter på rad. Så det blir å slappe av med litt kaffe før avreise til Forus. Har vært en litt redusert helg for min del da formen ikke har vært helt på topp. Men nå er man godt på bedringens vei. Satser på noen fredelige kvelder på jobb.

Back