God mandag morgen

Enig med Someone - det er nok IL-62 - som vel er litt større enn TU-154. Ellers kunne dagen her vært bedre - Thinkpad´en kunden utstyrte meg med tok kvelden i dag tidlig, heldigvis var det minimalt som gikk tapt 99.8% av det jeg trenger ligger trygt i Dropbox. Dog sliter den nye Thinkpaden med å komme inn i email systemet.....

G'morgen fra et Cumming hvor RVR'en er på nederlandsk nivå. BBJ'en er groundet, men siden det er skolefri denne uken, gjør det ingenting. Fikk dermed ekstra søvn, og det gjorde svært godt.

Kun to arbeidsdager denne uka. Onsdag går turen til SC for feiring av Thanksgiving. Tilbake hit fredag og lørdag setter Flyverelgen og jeg kursen mot Mosjøen.

Fortsatt vondt i ryggen men tok en av Guttungens leftover painkillers så nå ser jeg rosenrøde skyer og dansende ponnier. Dette skal nok bli en interessant arbeidsdag!

God formiddag fra en eller annen Starbucks på 42st i det store eple. Her i byen blir jeg snart tullete av julesanger og alt det der.
Ha fin dag

G'evening fra Krsand.

Her er man fortsatt syk og legen er besøkt i dag med resultat sykemeldt ut denne uken også. CRP tallet var gått ned fra "over 160" (som var måleapparatets begrensning) til 85. Så det går nok rette veien. Normal infeksjon ligger på 25-40 lot jeg meg fortelle så det er fortsatt mye infeksjon i kroppen og sikkert grunnen til at jeg føler meg temmelig tufs om dagen. Så det går nok noen dager til før man føler litt mer overskudd og at det blir lettere å trykke mat ned i glefset. Men en effektiv slankekur er det nå om dagen.
Vel, i kveld skal jeg kose meg med litt Ben&Jerry. Det er aldri feil.

En bedre aften til dere andre!

BF:cool2

Back