God mandag morgen

Farmer

ScanFlyer Crusty
God morgen. Da er dagen allerede noen timer gammel og fra min plassering og utsikt fra terrassen her kan jeg melde om lettskyet, 31 grader, lett bris og bare noen små krusninger på havet...
Arbeidsdagen er godt i gang, og for de som er interesserte kan jeg meddele at i løpet av dagen i dag vil det for første gang på lenge ligge ute en Stilling ledig annonse for WIAS på www.wideroe.no! Store planer og mål for neste år, slik at staben må utvides bittelitegranne.. men fortsatt skal vi være på et nivå som ingen på planeten kan matche mht effektivitet :p

Replying to Topic 'God mandag morgen'

God mandag morgen... Ryggen er fortsatt ikke bra - noe som medfører at jeg ikke klarer å ligge lenger enn til 05:50 - selv om jeg ikke skal på jobb. Ha en bedre start på uken...

God morgon fra Monaco!

Hemma från hemmet igen. Efter en tur med SK1499 över till Oslo, spotting med CK (merci) och sedan SK4703 som bjöd på aborted takeoff och otroligt långsam servering.
Nu bär det av till universitetet för föreläsningar fram till 19:30

Ha en fin dag

Riktig god morgen fra Tromsø. Temp. kl 0736 : 1,2 +

Mørkt , men solen er i ferd med å stige, og det lysner.....

Håper alle får en flott dag

:nor

God morgen fra Alta.

Litt kjøligere her enn hos Farmer. Gradestokken viser -3 grader i dag og ellers fint vær. Startet dagen som vanlig med en forfriskende sykkeltur til jobb. Litt kjølig, men når en kler seg skikkelig er ikke det noe problem.

glad mandag fra FBU! Ank. 06:45 i dag! Flott spottertur med Savipix på OSL i går - med bl.a. Köln-maskinen til Germanwings, CO 757 med winglets, An-12 (EK-AXY), SAS A321 HC Andersen, Finnair MD80 uten halelogo (til FlyNordic??) og en del SAS Braathens-malte 737'er, BA ERJ-145, KLM 733, DY, WF, flynordic (ikke nye farger:pissed ), Classic Norway Air J31, Icelandair 757, LH A320/A319/CRJ - dessverre ingen med foppalnese - LTR B200, Tyrolean CRJ200, Pegasus AS.350, Estonian 737 og AF A319. Dårlig lys, men en god del av de 250 bildene jeg tok i går ble bra. Bilder kommer online i kveld (etter babysvømmingen)

Originally posted by Farmer
for de som er interesserte kan jeg meddele at i løpet av dagen i dag vil det for første gang på lenge ligge ute en Stilling ledig annonse for WIAS på www.wideroe.no!

"Arbeidet foregår døgnkontinuerlig, og stillingen vil innebære skiftarbeid. Dag og kveldsskift foregår i Mosjøen, mens nattskift er lagt til Thailand, hvor vi har en rotasjonsordning som gjør at alle heltidsansatte kan jobbe derfra i perioder. "

Som sagt før, Odd - det med Thailand trekker, men det betyr at man resten av året må jobbe i MOSJØEN!!!:cool2

Hmmm Kan jeg også legge arbeid etter 16:00 og før 08:00 til andre siden av jorda...:spin:

God mandag morgen fra Drammen. Endelig begynner solen såvidt å vise seg, med håp om en bedre dag.

Jakten på "konebil" (dvs. konebil iflg. LN-SSL's definisjon) har kulminert i noe som blir et brukbart kompromiss mellom autofilien og fornuften. En 1999 modell Citroën Xantia med brukbar motor (135 hk), bra stand og relativt mye utstyr (inkl. klima), gått 71.000 km. Ikke første Xantiaen jeg har, og under prøveturen blusset kjærligheten til Citroën atter en gang opp...:)

Edit: Og gratulerer så mye til enml og resten av moldenserne med cupfinaleseieren i går! Den var vel fortjent! :cheers:

Konebilen blir større enn mannebilen... Likte også Xantia godt - selv om jeg ble lettere sjøsyk i hvert kryss... :wow:

Originally posted by EB
Likte også Xantia godt - selv om jeg ble lettere sjøsyk i hvert kryss... :wow:

Det er en pille for det også :love

Men jeg foretrekker promille og da passer ikke bil så godt uansett...

God formiddag folkens :)

Teller ned bare 3 dager til ferie her og under en uke til showtime. Faktisk nesten pent vær idag, jeg så noe stort og gult som lyste noe sykt på himmelen her ista. Men nå er den borte igjen.

Masse trafikk så 3 skjede-kolisjoner på vei nedover,men ingen så ut til å være skadet.

:thumbup

En liten hilsen fra Australia...

Klokken er 1930 mandags kveld her nå, dvs at eg har vert på jobb i 1.5 time allerede og har berre 10.5 igjen!

Gjekk ut fra Portland i natt som var, ligger nå helt inn i fjøresteinane her og plukker opp et rør som vi skal fortsette å legge til feltet..

Idag tidleg når eg ringte heim fekk eg en kjempenyhet, kommer tilbake til den etterhvert! :nor :nor :nor

Originally posted by Scanor

Masse trafikk så 3 skjede-kolisjoner på vei ..........

Oslo-dialekt for kjede-kollisjoner................. ;)

Scanor, skal du på schino i kveld å se en film om schærester......:biggrin :biggrin :biggrin

Sorry...kunne ikke dy meg ( no hard feelings...?) :D :D

God mandag morgen fra SVG,
Dagen begynner med lettskyet pent vær før lavtrykkene på ny ruller inn over sørvest-landet utover uken. Hagen er gjort klar for vinteren og gresset er klippet igår for siste gang denne sesongen.
Om en uke er det ny tur til Singapore og Jakarta .Det kan jo være greit å få litt sol og varme før jul...
Ha en bedre mandag og fin uke.

Masse trafikk så 3 skjede-kolisjoner på vei nedover,men ingen så ut til å være skadet.

Er det da man sier "ingen skjede skadd"?

Originally posted by CK
(...)
Som sagt før, Odd - det med Thailand trekker, men det betyr at man resten av året må jobbe i MOSJØEN!!!:cool2

Tja, så lenge man kjenner noen på kaia kan man vel få tiden til å gå. :p

Originally posted by LN-KGL
Det er en pille for det også :love

Mot sjøsyke eller mot å like Xantia? :biggrin

EB: Fjæringssystemet er helt klart det beste med bilen, at du kan få litt trening mot sjøsyke er bare en bonus. :spin:

Kvinnfolk bak rattet .... :devil

God morgen fra ATL hvor t-skjorte temperaturene er tilbake. Spaas 27 grader i loepet av dagen, men naa er det 14 og taake ...
Skal en tur paa verksted med fruens jeep ... bakdoeren har laast deg ....

Back