God mandag morgen

Replying to Topic 'God mandag morgen'

Da har kiropraktor og lege uttalt seg... Det blir ikke så raskt tilbake på jobb som jeg hadde håpet...:(

Jaja! Fin dag i sør. Vært på trening alt og kroppen føles ikke så værst!

Er glad for at så mange likte jobben jeg gjorde med skjema for test av flyselskaper. Må ha litt tid til å tenke og gjennomgå de innspillene som har kommet i forhold til hvordan vi kan forbedre forslaget mitt.

Ellers en melding til EB: Kan De vennligst skjerpe "vin" forslaget Deres nå! Er dritt lei av å se Ingefærøl (uuurk) på bunnen av alle dine innlegg. (Du er ikke syk i toppetasjen også vel?:D ) Hvis neste "vin" anbefaling blir Cola Light, så er det best du tar en tur til han derre Sandstrøm eller en annen bestikkelig psykolog....:up:

Ha en ellers fin dag!!

BF:cool2

Originally posted by LN-FHU

Originally posted by Scanor

Masse trafikk så 3 skjede-kolisjoner på vei ..........

:thumbup

Oslo-dialekt for kjede-kollisjoner................. ;)

Scanor, skal du på schino i kveld å se en film om schærester......:biggrin :biggrin :biggrin

Sorry...kunne ikke dy meg ( no hard feelings...?) :D

Nei her har du misforstått! Han har sikkert sett ett eller annet lesbifisert med 3 lesber innblandet! :skep

Krææææssj.....:p

BF:cool2

Originally posted by CK

Originally posted by Farmer
for de som er interesserte kan jeg meddele at i løpet av dagen i dag vil det for første gang på lenge ligge ute en Stilling ledig annonse for WIAS på www.wideroe.no!

"Arbeidet foregår døgnkontinuerlig, og stillingen vil innebære skiftarbeid. Dag og kveldsskift foregår i Mosjøen, mens nattskift er lagt til Thailand, hvor vi har en rotasjonsordning som gjør at alle heltidsansatte kan jobbe derfra i perioder. "

Som sagt før, Odd - det med Thailand trekker, men det betyr at man resten av året må jobbe i MOSJØEN!!!:cool2

hehe CK. Du vet ikke hva du går glipp av.. Tenk å aldri bruke mer enn 5 minutter til jobben I MJF, og under 1 min til jobben i Thailand.. Men du får vel rimelig kort vei til Sandvika også vil jeg tro ?

PSSSST! Jeg bruker 7 minutter til jobben...:spin:

Hmm, som B-menneske ville jeg da heller hatt dagskiftet i Thailand.

Det er jo når jeg ferierer der borte at jeg alltid er tilgjengelig på mobilen i vanlig norsk kontortid - ikke når jeg er i Norge...

de-groot som sitter i Grønn skjorte eller?

Back