• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen... Først et par møter på kontoret før jeg i ettermiddag flyr til Stockholm for nye møter der. Håper på bedre vær i øst. Ha en bedre start på uken!

Det er i Vest det fine vaeret befinner seg .... :D

Dagen ble tilbrakt i hagen og naa sitter jeg med et glass vin og en begynnende solbrenthet. Har aldri sett maken til gressvekst .. vi trenger en skikkelig toerkeperiode. Detta orker jeg ikke mer ....

Morgen alla samen :)

:zzz

Tidligvakt på bruket i BOO,

Alle "postflya" på rute :) fine daga...
sol og lett skya i boo, får håpe været holder utover dagen :)

tjenare...

Vi trænger til vand, min græsplæne er lettere affarvet....og det ser da ud tilat det kommer idag.....
Regn og torden på vej til AAR

Hilsen
Ole

God ettermiddag fra FBU. Tåke og regn, men dagen ble likevel reddet av en særdeles hyggelig lunsj med forummedlem 'tpn'. :)

Helgen ble på en måte i flyenes tegn. Den ble innledet av at en ivrig flyelev stupte ned og buzzet nabohuset til foreldrene mine på lørdag. Han var neppe noe særlig høyere enn 90-100 fot AGL, og til alt overmål så det ut som om han holdt på å stalle i det rimelig bratte opptrekket. Vel, han hadde i alle fall ikke ramlet i hodet på oss.

Ha en fin uke, folkens.

Back