God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Og da har jeg pratet med TS - og de kjente til problemet ... antegeligvis en slange (?) som har hoppet av..
..javel .. legger ut på ny ekspidisjon uten kartleser!

God dag! Persiennene er nede her i Wergelandsveien, det er jo et godt tegn! Trøtt ev en eller annen merkelig årsak, men må forberede meg til møte kl 16.

OJB, om du leser dette, det blir IKKE Schrøder imorgen!

Noen som vet grunnen til at LH var i HEL med A340-600 i går? Landet rundt kl 1300 og fikk følgebil vekk fra terminalområdet. Tok bilder, men får ikke lastet de opp.

Morna, fra Steinkjer! Nettopp ferdig med prøve i vektorfunksjoner og den naturlige logaritmen (som gikk strålende, hurra!) :)

God morgen fra Star Alliance loungen paa LHR. Her har man akkurat landet fra MAN, friska seg opp med en dusj og frokost. Naa venter United til Chicago om meget kort tid.

Flott fotballhelg endte med ett imponerende resultat paa Anfield i gaar som gjorde seriemesterskapet spennende igjen.

Walk on!

God mandags formiddag fra Manchester! Her blåser det godt i høyden (15. etasje), litt regn og litt sol. Ikke helt greit å vite hvordan man skal kle seg....

Takk forresten for hyggelig samvære i Liverpool på lørdagen, Tommy. Scanair holder møter på de underligste steder... :)

Og i CPH fikk man en hyggelig telefon fra SGS, og Joe gleder seg til å være blåkledd sommervikar!

Feirer med litt vakuumpakket carpaccio, wannabe-redneck som jeg er (jfr. den andre tråden som endte litt off-topic)!

På toppen av det hele kjørte jeg meg fast i en grøft på vei fra Martin og ned til meg selv,
så Martin måtte komme med Peugoten sin og trekke meg opp .. Takker for hjelpen Martin! :D

Du tok nå riktignok en j*******velig omvei ;)

Hvordan gikk det forresten med den damen som satte seg i bilen din da du kjørte fra "ulykkesstedet"? ;)

OJB, om du leser dette, det blir IKKE Schrøder imorgen!

God ettermiddag,

Da er ukas første arbeidsdag ferdig. Tid for å dra hjem og pleie familien .
Nydelig ettermiddags vær her over i sørvest i øyeblikket.
Morgen dagen starter med redeye flighten,SK4002, over fjellet til OSL og Lilleaker/Sandvika kontoret vårt.
Beskjeden er mottatt Jetblue.
Det blir lagt inn tur til Martina Hansen's hospital i steden for å besøke en mor som har fått gjennomført en hofteoperasjon.
Ha en fin dag alle forumister.

Du tok nå riktignok en j*******velig omvei ;)

Hvordan gikk det forresten med den damen som satte seg i bilen din da du kjørte fra "ulykkesstedet"? ;)

Jada, Martin! ;)
Det går utmerket med henne, faktisk står hun og lager middag til meg nå!
Ikke alltid det er dumt å plukke opp haikere.. ;)

Uansett har jeg nå fått orden på bilen !
Men det kostet meg noen lapper til..
..han på TS konkluderte med at luftmengdemåleren var røket, og det hadde han antageligvis rett i,
for etter en rask tur innom Møller på Olavsgaard for å hente delen,
og ett rask skifte fungerte bilen utmerket ... og jeg kom meg tilbake til Maura på ca. 20min. :)

Kommer noen bilder snart her også.. ;)

Last edited by a moderator:
Og her har vi noen raske bilder, alle tatt med min nye 16-85mm kjøpt i dag:

9c73e402.jpg

- Ville DU ha sittet på med DENNE mannen??

6443ea5b.jpg

- Og lyttet på DENNE musikken??

ec18d6a3.jpg

- Og deretter spist middag med han??

6f3b53a6.jpg

- Martin ville det!

619cccc3.jpg

- Dessert ble det også, selvom han her spiser fort i tilfelle Fartsfuglen prøver å ta den!

f00e162b.jpg

- På vei hjem etter å ha kjørt Martin hjem klarte Martin å kjøre seg fast da han skulle plukke opp en kvinnelig haiker.
Her kommer Martin for å dra'an opp.

7b6f9a50.jpg

- Her er tauet festet.

143938c8.jpg

- Og her er hullet Passaten til Martin satt seg fast i.
Martin er veldig takknemlig for hjelpen til Martin! :D

Det gjorde jeg på fredag kveld!
Seriøst!
Bilen er rimelig strøken innvending og alt er nyvasket!
Men jeg fatter ikke hvordan det kan ha kommet så mye støv på så kort tid .. ser det på bildet av stereoanlegget..

Men jeg fatter ikke hvordan det kan ha kommet så mye støv på så kort tid .. ser det på bildet av stereoanlegget..
Det er vel visse ting som synes best i vårsol, og det er neppe skadelig med mindre du har en utviklet atsma, så du kan nok ta det med ro. Passaten din er så fin så! :cool:;)

God ettermiddag fra Sotogrande i Spania.. Har reist fra Dubai til Gibraltar via Gatwick. Uten tvil den tøffeste innflygingen jeg har vært med på i Gib. Bare så synd BA hadde latt kofferten min stå igjen i London..

God kveld - har endelig kommet meg 90% gjennom uleste mail og det aller ndøvendigste her inne etter langhelgutflukten. Ha en fin kveld!

Back