Navnebroren hans fikk utmerket kjøpt seg en 16-85mm - tilogmed prutet den ned 300,- ettersom den var litt dyrere i butikken enn på nettet.
God morgen fra Star Alliance loungen paa LHR. Her har man akkurat landet fra MAN, friska seg opp med en dusj og frokost. Naa venter United til Chicago om meget kort tid.
Flott fotballhelg endte med ett imponerende resultat paa Anfield i gaar som gjorde seriemesterskapet spennende igjen.
Walk on!
Scanair holder møter på de underligste steder...![]()
På toppen av det hele kjørte jeg meg fast i en grøft på vei fra Martin og ned til meg selv,
så Martin måtte komme med Peugoten sin og trekke meg opp .. Takker for hjelpen Martin!![]()
OJB, om du leser dette, det blir IKKE Schrøder imorgen!
Du tok nå riktignok en j*******velig omvei
Hvordan gikk det forresten med den damen som satte seg i bilen din da du kjørte fra "ulykkesstedet"?![]()
Det er vel visse ting som synes best i vårsol, og det er neppe skadelig med mindre du har en utviklet atsma, så du kan nok ta det med ro. Passaten din er så fin så!Men jeg fatter ikke hvordan det kan ha kommet så mye støv på så kort tid .. ser det på bildet av stereoanlegget..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.