God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Ny uke - nye muligheter. Håper på en fortsettelse av våren slik at sneen smelter - fortsatt mye igjen. I dag blir det møter både her og der før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en bedre mandag!

God kveld fra Portland...hvor vi har hatt allt i fra vaarsteming til full hoest i loepet av en liten soendag....i morgen settes kursen forhaapentligvis vestover - droeye 5 timer i en 767-300...saa 40 minutter i en leiebil ....

God morgon fra Tryp Barcelona Aeroporto hotel. Otroligt fin säng och jag har sovit som en stock. En hel dag på BCN flygplats och sedan en flight till EAS med Air Nostrum DH3.
Dagen börjar inte bra då det hänt 2 flygolyckor.

God morgen fra Oslo. Her skinner solen og det er på tide å komme seg på jobb. Siden jeg ikke har vært på kontoret og fått sjekket innboksen siden tirsdag kveld anser jeg alt under 60 uleste mail som en bonus. I kveld kommer modern over for å hjelpe meg med å ta mål i forbindelse med innredningen av leiligheten.....på tide at jeg får en gardin foran balkondøren. Ha en fin dag

G'Morgen fra CPH - hvor kursen om noen få strakser settes til den berømmelige lesesalen. Ha en strålende dag alle sammen.

God morgen fra Maura!
Min første mandag som arbeidsledig, og det føles herlig!
Oppe klokken 05:30, begynte med å sette en maskin med klær til vask,
deretter en herlig frokost (sjokoladeboller fra Statoil som jeg kjøpte i går),
en hyggelig telefonsamtale med Martin, en rask leksjon i stempelmotor,
en dusj - og nå skal jeg snart kjøre en tur til TS Racing på Lørenskog
for å gjøre Passaten min litt "hyggeligere", deretter en tur innom Japan Photo
på Strømmen for å kjøpe en Nikkor 16-85mm, før det er tilbake til Maura for å
rydde/vaske leilighet, pakke masse kartonger i Passaten (nå kan jeg være glad for
å ha denne i bagasjerommet..) og så kanskje
Martin kommer innom på en siste Gradiosa og Solo Super kveld hos meg?? ;)

Ha en super dag folkens! :D

God morgen fra Krsand!

Her skinner solen og ikke en sky og se. Bare synd det ikke er juli, fridag og 30 grader i luften! ;)

Nå går straks turen i retning Sandefjord hvor man skal på tur med Bohus.

Ha en god start på uka!

BF:cool2

God morgen fra Forus. Stille på jobben, enn så lenge.....

Blir møter og litt diverse prosjekter på jobb som avsluttes, ellers er det vel det samme gamle.... :p

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra "litt lenger oppi lia" for min navnebror et par innlegg over meg..

Døgnrytmen er f****d etter et par sene kvelder i helgen, så i natt ble det nada søvn.. Helper selvsagt ikke noe at en bergenser begynner å ringe sånn i sekstiden :angry: Blir sikkert en artig dag på jobb.. En kollega skulle visst ha fri i dag, og jeg kommer til å være kjeeempevåken.. Satser på å "ta det igjen" i morgen, da jeg sikkert kommer til å våkne i firetiden.. :rolleyes:

Ellers ønskes alle en fin dag :)

God morgon frå Trondheim :)

Snø. Need I say more? -trudde våren var komt eg -så snør det! Jaja, eg sitter no inne, og har kaffi og forum :)

Ha ein fin dag alle saman!

God formiddag fra OSL.

En rolig start på uka, men det blir mer hektisk etterhvert. Ganske mye å holde fingrene i på jobb for tiden. Mye som skjer og enkelte endringer blir det nok :-)

Det meste av uken går med til forberedelser og selve kursingen i Altea for noen av våre ansatte.

Ønsker alle en trivelig dag

God morgen fra Star Alliance loungen paa LHR. Her har man akkurat landet fra MAN, friska seg opp med en dusj og frokost. Naa venter United til Chicago om meget kort tid.

Flott fotballhelg endte med ett imponerende resultat paa Anfield i gaar som gjorde seriemesterskapet spennende igjen.

Walk on!

G'morgen fra det dyype soer ... 6 pluss og klarvaer meldes det .. det stemmer sikkert .. moerkt er det ihvertfall. Naa skal resten av familien vekkes .. konemor er forsiktig tilbake paa jobb etter operasjonen, men faar ikke gaa it trapper ennaa, saa jeg maatte flytte skrotet hennes ned til spisestuen i gaar. Bare halvtid ennaa, men et stort skritt fremover!

Fortsatt en time 'skeivt' i forhold til normalen - gleder meg til dere ogsaa kommer paa sommertid neste helg.

God dag fra Gamle Oslo. To helgedager med jobbing kraftig forkjølelse var nok ikke bra, så i dag holder jeg meg hjemme med hosten. Visstnok hastig innkalt allmøte på jobben i dag, så det lover ikke bra. Så da kan det bli mange dager hjemme framover...

Edit: Var visst ikke så himla ille likevel. Får visst danske eiere i stedet for svenske eiere. Så da er det vel håp om at man har noe å gå til framover, også.

Last edited:
God morgen fra et solfylt Nærsnes. Det ble sovemorgen idag. Frokosten er forbigått i stillhet og jeg må nok ned til butikken og handle før det blir lunsj, gitt.
Ettermiddagen går med til et bedriftsbesøk i Horten. Og det er mandagen her i huset!

God mandag i solskinnet her i byen, og en god uke ønskes dere alle.
Planlegging og forberedelser på kontoret står på programmet i dag.

Og da var en tilbake i Maura.. Speedbird følte seg ikke lokalkjent på Lørenskog, så han mente jeg funket som kartleser.. Med iPhone sin GPS fant vi jaggumeg fram ;) Har så langt brukt dagen til å se en arbeidsledig person bruke sinnsykt mye penger, og ellers inntatt lunsj ute.. Hei, det er ikke hver dag jeg har spist både frokost og lunsj før jeg drar på jobb :). De kombineres gjerne i en matpakke som spises jobben..

God formiddag fra "påskeværet" i Asker. Dag to av pappapermisjonen går bra. Startet litt tidlig i natt ettersom mor har bestemt at det er slutt på pupp om natten (for Jr,ikke undertegnede!) og da er det far som må inn til minstemann og få ham til å sovne igjen. Merker at jeg ikke helt har det der i kroppen å stå opp midt i natten, men det gikk ganske greit. Endte med at vi sovnet begge to - minstemann på armen til pappa. Nå kan jeg HØRE at snøen smelter fra tak og terrasse - men dessverre betyr det at kvisthaugene i hagen (som jeg ikke fikk kjørt på fyllingen før vinteren kom) begynner å stikke opp av snøen i hagen. ARGH! Nok et prosjekt!

I morgen skal vi inn til Oslo og spise lunch med den glade farmor, og torsdag ser det ut til at det blir et besøk hos gamle kolleger på FBU. Ah, the days are just packed!!

Og da var en tilbake i Maura.. Speedbird følte seg ikke lokalkjent på Lørenskog, så han mente jeg funket som kartleser.. Med iPhone sin GPS fant vi jaggumeg fram ;) Har så langt brukt dagen til å se en arbeidsledig person bruke sinnsykt mye penger, og ellers inntatt lunsj ute.. Hei, det er ikke hver dag jeg har spist både frokost og lunsj før jeg drar på jobb :). De kombineres gjerne i en matpakke som spises jobben..

Fikk din navnebror kjøpt seg Nikkor 16-85 da? Har denne selv og den fungerer utmerket som mitt standardobjektiv. Egner seg ikke spesielt godt til flyspotting hvis man trenger mye zoom, men til vanlig bruk er den super :)

Navnebroren hans fikk utmerket kjøpt seg en 16-85mm - tilogmed prutet den ned 300,- ettersom den var litt dyrere i butikken enn på nettet.
Chippingen av Passaten gikk dårlig ... funket sykt bra i begynnelsen,
men etter en rask lunsj på Jessheim ville den ikke mer.
Vi spiste ikke SÅ mye på Jessheim at det skal hindre bilen i å gå over 60kmt?? :O
Veldig irriterende ihvertfall..

På toppen av det hele kjørte jeg meg fast i en grøft på vei fra Martin og ned til meg selv,
så Martin måtte komme med Peugoten sin og trekke meg opp .. Takker for hjelpen Martin! :D

Nå er det ned IGJEN til Lørenskog for å få reparert bilen ...

Back