• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

Utflyttet

Ute på tur
Da var nok en uke begynt. Her er været desidert Bergensk og det skal visst nok tørke opp utover dagen.

Dette tegner til å bli en litt roligere uke enn forrige og nå skal det bli noen timer småting før man ti len forandring er skremt ut til kunde for en hel dag, og så går kvelden med til å gjøre klart en del ting til en tur i morgen, med bil nedover fjordene...

...det nærmeste jeg kommer en flytur er at det ser ut til at flere av brikkene mine for vinteres low-fare-tur begynner å komme på plass.

-A

Glad mandag! Dagen er allerede ca 40 minutter lengre/lysere - det merkes! Blir en del arbeid fra hjemme-pc`n før det blir noen møter ute hos kunder. I ettermiddag skal kroppen trenes. Ha en sprekere mandag!

God morgen fra Stavanger. Da var en ukes fri over og det er på tide å trekke utover mot jobb igjen. Man går inn i uka med åpent sinn og er klar for de fleste arbeidsoppgaver som måtte dukke opp. Men før jeg drar er det morgenespresso og dagens første surferunde. Ha en god uke folkens!

God Morran fra Oslo!

Akkurat våkna, å sovestøvet er fjerna, å jeg er klar for en dag på jobben!
Intet spesielt som skjer, begynner med litt småpakking da det er flytting onsdag, så er litt å henge fingrene i!

Ha en flott dag!

God morgen fra Svolvær. Her går dagen med til møter og anbudsregning. Deretter blir det avreise tilbake til Oslo i kveld. Ha en effektiv dag.

God morgen fra Forus! Ble ikke bil i dag, så det endte med at jeg måtte ta bussen i dag. Det ble en ny buss og en ny rute, og istedet for at bussen tok 45 min, så tok det 20 min. Digg!

Vel, ha en god dag videre forumister :)

God morgen fra Oslo. Vått og mørkt i hovedstaden idag. I kveld kommer også hvitevarene, selv om jeg ikke er spesielt happy med antatt leveringtid mellom 4 og 10......det må da være mulig å kunne være litt mer presise. Ha en fin dag

god mandag fra hjemmekontoret. Hele familien er våken, og så fort Prinsessen er sendt i barnehagen blir det fullt fokus på excel og WebTrends. I morgen blir det morgenflighten til CPH i stedet for ARN, og noen dager i Kongens by (eller rettere sagt på Kastrup, muligens med en avstikker for middag med kolleger i Kongens by)

God morgon från Uppsala,

Har Boomtown Rats gamla sång i huvudet just nu med tanke på vilken veckodag det är. Skall snart starta en 8 timmars examen och efter det blir det nog en öl eller två med kurskamraterna.
Ha en bättre start på veckan kära forumister!

God morgen fra hovedstaden!

Nok en ny arbeidsuke. Ingen store planer bortsett fra at jeg må huske å ringe optikeren i dag ang nye kontaktlinser. Han klarte å gi meg feil sist gang jeg var innom. Synes det var noe rart med synet i helgen og det er ikke fordi jeg drikker :drunk:

Ha en fin mandag alle sammen!

:norPå jobb, trøtt som en snøsokk etter 3 dager fri - herregud!
Etter jobb idag må jeg finne ei elektrosjappe som selger skikkelige PC-skjermer da min everlasting brått tok kvelden igår aften - humph!

Velogvel, det høljer ned - det positive dog er at dagen er 43minutter lenger og at temperaturen er +5.6!

Her i KRS stormer og regner det noe aldeles forferdelig! Skal vel bare være glad det ikke er snø som kommer ned, for da tror jeg ikke jeg hadde kommet meg ut av døra i dag. Bølgehøyden i Skagerak er godt over 6 meter, så SuperSpeed 1 er innstillt på første seiling i dag. Hadde nok ikke vært noen fornøyelse å være utpå havet i dag!

Bizflyer Jr er levert i barnehagen hvor bursdagsfeiringen venter ham. Kongestol, krone og kake og is. Han kunne ikke komme fort nok i barnehagen i dag morges! Gøy det!!

Far selv er kommet seg på jobb med masse årsavslutningsoppgaver som venter! Så her skal nok dagen gå unna i et forrykende tempo!

BF:cool2

God morgen - et par kaffekopper er inntatt, og ute er det mindre koselig vintervær. Men spiller ingen trille Mt Baker har 153 inches med snø, så det blir nok en tur innom der i slutten av uka (takk for tipset til Scanair avd. vest). Under tre døgn til avreise, i kveld står det litt pakking og planlegging på programmet.

Første forelesning unnagjort - og jammen befinner man seg ikke på lesesalen. Fantastisk og se lesesalen etter at de fleste er ferdig med eksamner, tror jammen jeg skalfå meg litt frokost før jeg setter i gang for alvor.

Her i huset har man nettopp stått opp og inntatt en kopp espresso. Nå sitter jeg her og venter på at jeg skal våkne. Farligste tiden på døgnet er tiden fra man står opp til man våkner, så derfor stillesittingen!
Først litt lunsj, så en tur til Hobbyland på Strømmen. 2 Rotarymøter i ettermiddag/kveld. Take-away kinamat til kvelds.

God morgen fra President's Club paa ORD. Her gjelder det aa komme seg avgaarde foer det begynner aa snoe igjen. Godt over halvmetern meldt i dag, broeytebilene sto klare ved alle motorveipaakjoeringene da jeg kjoerte ut hit paa morran.

Paa vei til noe saa spennende som MSP som blir omtrent mitt andre hjem de neste to maanedene grunnet en utrulling av ett stort nettverk for en ny kunde. Moeter med en skokk advokater i dag, slik man gjoer det her i US and A naar kontrakter skal underskrives. Haaper det rekker med at jeg har kun en med meg i dag :P

Ellers lite aa melde bortsett fra at julebordet i Seattle heldigvis ikke er langt unna!

Ha en flott uke

God kveld fra BKK, hvor mørket har senket seg over Englenes by. Godt og varmt som vanlig, og nå er det bare å dusje, få på seg andre klær og ut og spise en mangeretters thaimiddag. En dag igjen her, før ferden går nordvestover igjen, med TG via FRA denne gangen.

Ellers lite aa melde bortsett fra at julebordet i Seattle heldigvis ikke er langt unna!

Takk og lov for det.. Gleder meg allerede :) Begynner å glede meg, og nå ser det jaggumeg ut som jeg får fri også (ska'kke væra lett :rolleyes:)..

Ellers, tilsynelatende normal mandag på FedEx..
Alle ønskes en god dag og uke :)

...og om du ikke hatt fått fri så hadde du vel driti lange baner i det regner jeg med! :P

Her sitter jeg, storhappy og glor på en Samsung 24" widescreen PC-skjerm med contrast 10000:1 og 2ms , må værra bra når det følger med fjernkontroll! :D

Back