...og om du ikke hatt fått fri så hadde du vel driti lange baner i det regner jeg med!![]()
Tja.. Noen (les: sjefen min som sa "bare bestill du, Martin" tidligere i høst), kunne fort skyldt meg de nesten 13 laknene som flybilletten koster, også hadde jeg vært veeeeldig lite produktiv på jobb de dagene, fordi jeg hadde vært lettere forbanna..
Er stort sett ikke noe problem og få fri her.. "Problemet", var at da jeg leverte søknaden tidligere i høst, så var ikke det noen gadd å se på den før på nyåret.. I dag var jeg innom sjefen, for å høre om muligheten til å slenge på en extra fridag, da jeg fant ut at det kunne vært ålreit med fri dagen før jeg drar.. Da ville han at jeg skulle fylle den ut på nytt, samtidig som den skulle leveres en annen person, som egentlig har litt mer oversikten over den avdelingen jeg jobber, som akkkurat nå er plaget med litt sykefravær.. Han var kanskje ikke så fornøyd og få vite det en uke før, men "regnet med at deg gikk greit"..
Er godt at flyet til CPH neste torsdag går fra OSL ca. tre kvarter før noen evt. begynner å savne meg