God mandag morgen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Oslo melder om 11grader og regn...hurra. Trøtt som en strømpe, men snart blir det å sette kursen mot Oslo S og Flyoget og om noen timer sitter jeg å drikker øl i Gdansk. Ha en fin dag:drunk::p2

og her i Nord så er man klar for tur til OSL.. Flyet går 0615 fra Vadsø og man er sjekket inn og sitter nu her oppe på flyplassen... Trøtt som en strømpe her også, ble i tillegg vekket 15min FØR klokka av to kråker som fant ut at dem skulle ha morramøte utenfor soveromsvinduet mitt...

Ellers så var det svimlende +5 grader da jeg kjørt hit ut i morrest :)

God morgen fra Stavanger. Sitter og venter på å bli plukket opp før turen går tii SVG og videre med fly til OSL. Her er været det 13-15 grader og ganske så bra...

Vel vel, ha en fin dag da forumister :)

Plaskvåt morgen...men skal på jobb så det gjør ikke så veldig mye. Blir litt rydding og litt planlegging av ukens hele to møter - puh. Ha en bedre mandag.

od morgen fra Flytoget. Ser ut til at en god del av forumet medlemmer skal innom OSL som pax i dag. Spørs om jeg rekker å si hei til noen, toget "lander" 07:47 og flighten går 08:15. Blir en liten springmarsj - thank heaven (eller SAS) for fast track!!

I Ørsta er det framleis flott vær, her er feriepappa og Aurora godt i gang med frukosten. I dag er det og ein merkedag, eg har fått meg ny jobb! Har sagt opp i Flyveselskapet, og skal starte som trafikkleiar i Fjord1 BussMøre frå 01. oktober. Vemodigt å ikkje skulle jobbe med fly meir, men slik er no livet ein gong...:)
Ein god dag ønskast til alle forumistar!

God morgen!
Første dag etter ferien. Flytoget fra Asker 06:18. Nå venter SK850 kl. 08:15 til ARN og 903 til EWR. Ser ut til at jeg treffer CK på flighten til ARN.
Ha en fin dag! I kveld blir det et par øl på "The Iron Monkey" i Jersey City.

G'morgen fra OSL. Sitter ved gate A17 og spiser frokost og ser Roros laste to-tre traller forsinket bagasje inn i NOC'en. Vet ikke hvor den skal, men brua er kjoert fra, saa jeg regner med at det er forsinkelse paa gang ... (klokken er 7.30)

Sitter og spiser en rekebaguett med eplevann (?) - ny oppfinnelse for meg ...

Hehe .. og her trekkes belt-loaderen unne med an gaffeltruck .. litt defekt utstyr paa morgenkvisten .. naa lastes det manuelt ...

God morgen fra et regntungt Oslo. Det at meteorologene snakket om å bygge en Ark var ikke et bra tegn, men nå meldte de at byggeprosjektet var stanset da de mente det skulle gi seg med nedbør snart. Håper det tørker litt opp for dere som skal se på The Boss i dag. Ser heldig vis bedre ut for morgendagens konsert :USA

Ha en fin arbeidsdag, konsertdag, feriedag, regnværsdag, sommerdag, flydag.......

Last edited:
God morgen!

Vi i hovedstaden krysser fingrene for at solen titter fram. Vi vet jo alle at det alltid er pent vær over skyene :)

Glad mandag fra Drammen/Tranby. 11 grader til morningen i dag, men nå har det allerede steget til svimlende 12,5. Needless to say, grått og regntungt her nå.
Ellers har jeg akkurat tatt fatt på den siste uka før ferien, så nå er det bare å få unna alle mulige større og mindre saker før jeg bøyer av for første halvår 08. ^_^

Godt og trist i hovedstaden i dag, men jeg satser på at det blir opphold før Sjefen entrer scena på Valle Hovin. Inntil da blir det hjemmekontor på meg, med litt mer netto nåverdi-betraktniner enn jeg hadde forventet da jeg sa jeg skulle jobbe i juli.

God morgen!
Første dag etter ferien. Flytoget fra Asker 06:18. Nå venter SK850 kl. 08:15 til ARN og 903 til EWR. Ser ut til at jeg treffer CK på flighten til ARN.
Ha en fin dag! I kveld blir det et par øl på "The Iron Monkey" i Jersey City.

Så ikke noe til deg i dag, Stein - og enda var jeg nest siste pax ombord i en nesten stappa full LN-TUJ med winglets. Men, du satt kanskje på 0E, du Stein?

Forøvtig samme drittvær i STO som i OSL - heldigvis er bussstreiken slutt!

God morgen. Været i Oslo er helt j***g. Det bøtter ned, dog i mindre omfang enn i helgen, da byen ble sprøytelakkert med vann.

For ikke å snakke om temperaturen! 9 grader på OSL i morges!!!

Nei, takke seg til solkysten, ja. Der det alltid er sol og varmt.

"Well it's raining...." (Første linje i Springsteen-låta "Waitin' on a sunny day)..

Jommen sa jeg sommerferie, ja.. En kjapp titt ut konstaterer grått, og jeg tror det regner også.. Håper bare det gir seg før en skal innover mot hovedstaden og stå ute noen timer på Valle Hovin i kvld..

God morgen. Da er LN-MOW ankommet sentrale strøk, har fått brief om hvor kaffemaskinen er og er i gang med å komme seg på nett;-)
Her er det rett på sak...

Back