Og etter 1 time 45 minutter kom den...
Ironisk nok, sang han "It's raining, but there aint a cloud in the sky", når tilfellet var akkurat det motsatte
Var en topp konsert! Han spilte hele 30 låter, og det tror jeg faktisk er første gang på denne turneen (hvis vi teller tilbake til den som startet i September i fjor). Også gøy når han begynner å samle inn requests, og spiller låter han ikke har spilt på mange år.. Låta "Cover Me" (Der han fleipet om at bandet knapt nok kunne den), har han faktisk ikke spilt med The E-Street Band siden 2002, og det var på et rehersal-show. Ordentlig live, har han ikke gjort den siden 1992, og med E-Street Band, ikke siden 1988..
Han har også "for vane" å levere et enda bedre show kveld nummer to, der han spiller to kvelder etterhverandre, så nå gleder jeg meg til i morgen!! (Jada, skal på den og, jeg

)
Dagens spørsmål nummer 1: "Var ikke du på Status Quo på Jessheim?", da jeg valgte akkurat den "security-slusen", hvor akkurat den vekteren som også var på jobb på Jessheim 13. Juni stod..
Dagens spørsmål nummer 2: "Unschyld, du veitikke hvor Thon Hotell ligger?"
-"Eh.. Det finnes en del av de.."
-"Det ligger rett ved et Radisson SAS"
-"Ja, de er det også to av"
Vi får håpe han fant fram til hotellet sitt
Kom faktisk på akkurat nå, at det ligger et i Nydalen og.. Har Olav Thom noen hoteller der oppe??