God mandag morgen

Drømte at noen stjal kamerautstyret mitt i natt. Fikk tatt bilde av spor i snøen med 300D som de lot ligge igjen. Våknet da jeg skulle anmelde det hele. Dagen vil begynne på www.if.no - jeg tror det er på tide med forsikring.

God morn (eller dag) fra Molde, 19 grader, lettskyet i høyden (Årø Information rapporterer cavok), meldt klarere utover dagen og sterk bris-svak kuling i kastene. Første dag i siste uka med sommerjobb, kontor-avdelinga i en helt ordinær Ark-butikk. Ha en flott dag =)

Kom meg trygt til 'Norges Midtpunkt' med LN-RRE og LN-WIL. Etter en lang, lang dag er jeg naa klar for bingen .. Farmer er en slavedriver. :p

God ettermiddag fra Chicago. Litt smaaregn og knallharde 32 varmegrader i dag med tilhoerende fuktighet i lufta. Med andre ord ikke akkurat behagelig aa troppe opp i kundemoete med UAL i dress i dag... Ekstra hyggelig aa bli geleidet inn i et moeterom for aa se at motparten kjoerer shorts.

Stille denne uka, faar gjort unna en del papirarbeide foer man kan oenske Martin og Co velkommen onsdag og man selv forlater kontinentet paa fredag for aa tilbringe 4 hyggelige netter ved Gardasjoeen.

Ha en fin uke!

Og etter 1 time 45 minutter kom den...

Ironisk nok, sang han "It's raining, but there aint a cloud in the sky", når tilfellet var akkurat det motsatte :D

Var en topp konsert! Han spilte hele 30 låter, og det tror jeg faktisk er første gang på denne turneen (hvis vi teller tilbake til den som startet i September i fjor). Også gøy når han begynner å samle inn requests, og spiller låter han ikke har spilt på mange år.. Låta "Cover Me" (Der han fleipet om at bandet knapt nok kunne den), har han faktisk ikke spilt med The E-Street Band siden 2002, og det var på et rehersal-show. Ordentlig live, har han ikke gjort den siden 1992, og med E-Street Band, ikke siden 1988..

Han har også "for vane" å levere et enda bedre show kveld nummer to, der han spiller to kvelder etterhverandre, så nå gleder jeg meg til i morgen!! (Jada, skal på den og, jeg ;) )

Dagens spørsmål nummer 1: "Var ikke du på Status Quo på Jessheim?", da jeg valgte akkurat den "security-slusen", hvor akkurat den vekteren som også var på jobb på Jessheim 13. Juni stod..

Dagens spørsmål nummer 2: "Unschyld, du veitikke hvor Thon Hotell ligger?"
-"Eh.. Det finnes en del av de.."
-"Det ligger rett ved et Radisson SAS"
-"Ja, de er det også to av"

Vi får håpe han fant fram til hotellet sitt :rolleyes:

Kom faktisk på akkurat nå, at det ligger et i Nydalen og.. Har Olav Thom noen hoteller der oppe??

Var en topp konsert! Han spilte hele 30 låter, og det tror jeg faktisk er første gang på denne turneen (hvis vi teller tilbake til den som startet i September i fjor). Også gøy når han begynner å samle inn requests, og spiller låter han ikke har spilt på mange år.. Låta "Cover Me" (Der han fleipet om at bandet knapt nok kunne den), har han faktisk ikke spilt med The E-Street Band siden 2002, og det var på et rehersal-show. Ordentlig live, har han ikke gjort den siden 1992, og med E-Street Band, ikke siden 1988..

Det var jo bare så vidt bandet kunne den...

Han har også "for vane" å levere et enda bedre show kveld nummer to, der han spiller to kvelder etterhverandre, så nå gleder jeg meg til i morgen!! (Jada, skal på den og, jeg ;) )

Hadde lurt litt på å fore svartebørsen og ta meg dit i dag, jeg også.

Så ikke noe til deg i dag, Stein - og enda var jeg nest siste pax ombord i en nesten stappa full LN-TUJ med winglets. Men, du satt kanskje på 0E, du Stein?

Fikk tildelt sete 4E. Derfor spurte jeg om aa faa sitte paa klapp i cockpit. Mye bedre!:colgate:

Back