God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen! Hovedstaden byr på en minusgrad og det begynner å bli lysere - i dag er dagen allerede 1 time og 10 minutter lenger - dette går riktig vei. Et par timer på kontoret først før det blir et større arrangement fra 12 - 24.00 - m.a.o en meget lang dag. Ha en bedre start på uken!

.. og Bainbridge Island byr paa 4-5 plussgrader ute, men her inne foran peisen til DC-8-63 er det godt og varmt.

Da kan vi vel erklaere julebordet for avsluttet .. jeg tror ingen forlot misfornoeyde .. noen reiste med 500 dollar i flysouvernirer mens andre dro hjem med 500 dollar i Hannah Montana-souvernirer ... dere vet hvem dere er ... ;)

Dette maa gjentas - men det spoers om det er mulig aa toppe dette evenementet.

God morgen(kveld) fra Sheraton i Seattle ja....

Maa bare si at saann blir det minner av.Julebord i SEA maa bare oppleves , men alt etter dette blir vel en nedtur :)

Naa blir det senga og en god natts soevn, foer shoppingskoene skal gaas inn i morra

Ha en flott dag i gamlelandet :nor :nor :nor

glad mandag morgen - vi som er stuck i OSL er IKKE NOE misunnerlige på dere som nettopp har unnagjort ÅRETS arrangement i SEA (jo, forresten DET ER VI!). Virker som dere hadde det knall! Ny sparekonto er opprettet....
Forhåpentligvis en spennende uke, nå bør en og annen prosess komme til en konklusjon. Et lite prosjektmøte i morgen gir meg en tur med SAS OSL-ARN-OSL (og siden gjelden til Savipix er betalt trenger jeg ikke handle med meg Möet i tax-free'n denne gang). Kanskje jeg rekker å teste loungen denne gangen.

Last edited:
God morgen. Da sitter jeg på gate B10 på FRA, og er klar for siste etappe til Oslo. United sin biz fra Chicago var en positiv overraskelse, både når det gjelder service og kvalitet på sete!

God morgen fra Stavanger. En ny uke er nettopp startet. Blir travelt i dag, har et par store prosjekter som skal settes i gang i dag, så i dag blir det fullt fokus på 1 ting. (Dette har jeg aldri gjort før, og ikke står det i noen bok, så wish me luck!) ;)

I tillegg fikk laptopen fnatt i går, så jeg må nok bruke noen timer der og i kveld.

Ha en fin dag da folkens :)

Jeg har ingen ide om hva tempen er ute, men inne står en server som skal ha OpenNMS og OpenVPN på seg, nok en server som skal ha OpenVPN og Radius og snort, og tre små junpier som skal brukes til å lage nett-floker. Endelig en dag i teknikkens navn! :D

Og så skal jeg gjøre litt papirarbeide for å få noen bokser sendt til FedEx på OSL. Alt i alt mye hardware i dag. ;)

-A

God mandag morgon! Då er me i gang med ei ny veke, og det er bare å ta fatt :) Ha ein fin dag alle!

God morgen fra København. Helgen burde definitivt vært en dag lengre. Ute er det grått og når jeg ser på skyene virker det som det blåser. Termometer har jeg ikke, men jeg har derimot månedskort på Metroen, så snart blir det å få satt seg på den i retning Fredriksberg. Ha en fin dag

Egil her, og gjett hvor jeg er... :question:

Joda, jeg er på MJF! 8 minus ute og 22 varme inne, full kaffekanne og til dels mye folk! De som ikke reiste i går skulle vist fly i dag...
Dagen bringer jobb 0500-1445, trening og muligens en kaffe med ei venninne på nattstopp (om hun fremdeles er våken etter at jeg har spist middag da...).

Ellers venter jeg spent på en telefon i dag da... ^_^

E!

Hipp hurra, det begynner å gå mot lysere tider, og det er nesten skyfritt på himmelen. Her sitter jeg som begynner å bli nesten frisk, fyllesyken begynner å gå over nå...
Nei, festen var ikke igår...

God morgen fra Oslo sentrum, dagen i dag går med til opplæring på nytt fagområde og et par interne møter. Og JA, jeg er LITT misunnelig på Seattle-gjengen. Neste år...

God morgen fra Tananger/Forus,
Atter ny uke og nye muligheter.Etter en fin helg er arbeidslysten på topp.
Travel uke med mye reising står for døren. Det begynner med champangeflighten SK4002 til OSL imorgen tidlig.
Ha en fin dag alle forumister.

Neste år planlegges vel faktisk på denne siden av jul...(les: desember):USA

Ja, ja. Jeg får vel bid'e en ferieuke til neste SEA-drama!
I dag er dagen da flisleggeren skulle komme. Vekkeklokken ble satt på 0830. Men kommer håndverkere til tiden? Neida! Klokken 0750 sto de på døra og ville inn. Jeg var ett eller annet sted i drømmeland, så det tok litt tid før jeg reagerte.
Men nå er de i gang, og de gjør en flott jobb.
Ellers, så er det is i fuglebadet, dvs. minusgrader på Nærsnes. Pent vær er det også. Ikkeno' på tapetet, bare ren avslapping i dag. Kanskje det blir noe godt på tallerken og i glasset i kveld. Da må noe handles inn ser det ut som.

Ha en fin start på uken!

God måndags morgon,

Blev liksom FBU4EVER dragen ur sängen av folk som kom tidigare än beräknat. I mitt fall var det DHL som levereade ett paket klockan 0756 när beskedet var "efter klockan 9".

Lite smågrått i Sigtuna idag och 4 grader. Vi får se vad dagen bjuder på.

God mandag. Jeg var ikke helt i form i dag tidlig og måtte ty til et par ekstra timer i sengen før jeg fikk karret meg på jobb.

Men nå skinner sola inn vinduene her på Hasle, og alt ser så meget bedre ut..

God dag fra kontoret med utsikt til Queens Pub. I dag blir det litt smårydding av et rotete kontor, da konsernets øverste sjef ventes på besøk i morgen...

Back