God mandag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for å åpne hjemmekontoret - men først kaffe og kokosmakroner. Ha en bra start på uken!

Mornings fra L1. Kontoret kaller, inkludert en liten plass rokade da etasjen jeg egentlig skal sitte i nå er ferdig oppusset. Så er det tilbake til hverdagen men barn som skal på trening og jeg bør få trent litt selv. Ha en fin dag

God morgen, tydeligvis flere enn meg som er på intern flyttefot. Jeg har ut uken på å pakke. Arbeidsdagen i gang.

Fin reise hjem fra Munchen med bolaget i går. Senatorlounge er jo ganske mye bedre enn sas. Det var Von Buhl sekt blant annet. Jeg fikk også tilbake troen på Hilton med bra frokost, lounge som hadde god øl og de gir vanligvis Diamonds sen utsjekk til 3-4 tiden fortalte de. Må bare passe på å ligge unna i USA.

Litt møtevirksomhet også litt sjåføransvar i kveld.

God morgen fra Sylt,
feiringa av mine svigerforeldres 50års bryllupsdag går videre. Det må jeg si, de er et evig forbilde for hvordan et samliv og ekteskap burde være. Tårer og latter, gocart og underberg, mange kontraster og gode samtaler.
Vet ikke om det var dumskap eller barnslig glede som gjorde at jeg og mannen kjørte drifting med Audien på stranda i går… Gikk heldigvis bra.
Men nå begynner sønnen min å våkne, så jeg får forberede til strandtur med vofsene.
Ha en fin Mandag.

God formiddag fra Jåttå,

Her er dagen godt i gang , som vanlig er morgenmøter gjennomført.
Det går greit i energibransjen i dag og kronasjen triller inn i statskassen.
I ettermiddag jobbing med prosjektrelaterte saker med de nye museumshallene på Flymuseet.
Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg.

Jeg har startet dagen med litt blodprøvetaking. Formen er fin så forhåpentligvis er prøvene greie også. Etterpå var det influensavaksinering. Snart er det tid for litt jobbing og så blir det en tur i bridgeklubben i kveld.

God morgen fra Knauskontor med Evergood og peis. Sjeldent med hjemmekontor på mandager, men en del omrokkeringer av biler osv. Dragen har også gjemmekontor som er både positivt og negativt distraherende.

I kveld kommer en italiensk kollega som er en tur i Norge på middag og da blir det så norsk som det kan få blitt: Rakfisk til forrett og pinnekjøtt til hovedrett :-) Dette skal skylles ned med skompa og -21 grader akevitt.

God morgen fra Nationaltheatret. Bortekontoret venter. Blir vel faktisk et par uker nå med nesten sammenhengende bortekontor. Blir vel greit for helsa, om ikke annet. :)

Ha en best mandag!

God morgen fra Nationaltheatret. Bortekontoret venter. Blir vel faktisk et par uker nå med nesten sammenhengende bortekontor. Blir vel greit for helsa, om ikke annet. :)

Ha en best mandag!

Om vi ikke bestiller lunsj fra Sjømaten og stikker innom polet på Vinderen en av dagene da…. #snartjulogdaeraltlov

God formiddag fra hula i Bergen. Her er det full fres så timene går raskt unna.
Været på disse kanter er tipp topp med strålende sol, godt høst vær.
På eftan blir det et lite besøk hos opphavet før kursen settes mot BGO og videre hjem til SVG.
Ha en glitrende flott mandag :)

G’mandag - ukens beste dag. #mandageralltidfridag

Dyra er ikke helt justert ennå, så måtte opp titt tidligere enn planlagt. Men nå er frokost overstått og det er på tide å ta valpebeistet på morgenturen. Nesten dagslys så klarer oss uten lykt. Men slike små nymotens clip-on lykter, gjør jo turer i mørket enkelt.

Hallo fra hovedstaden. Det var kake på jobb i dag så da var det verdt det å betale sånn 650 kroner i billetter til Vy og Ruter for å få med seg det. Sannelig fikk man en delvis oppdatering av 5G-antenna i kroppen samtidig, så økte sjanser for å unngå influensa i år også.

Back