God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke - ny mandag - ny reise. God morgen fra Ris. Snart klar for taxi, flytog og så fly før dagens møter i Stockholm. Tur/retur Stockholm inkludert setevalg, bagasje og fast-track for NOK 803,-. Det lønner seg å bruke reisebyrå:-) Ha en fin dag!

Gooooood morgen Flypraaat! Fint plassert på 2A på SK236. Fuglene må vite hva uken bringer, men jeg tror jeg er klar for det meste.

God morgen fra Trondheim
Mørket, men faktisk 5,6 plussgrader. Tror jeg tar motorsykkel idag gitt.

Ha en strålende dag :D:D:D

God morgen fra 20-bussen. Relativ trøtt og skal visstnok læres opp i noe nytt i dag. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Go mandag. Ferie er nådeløst slutt og man må gjøre litt innsats

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen 21 grader nå i Alcudia og det er varslet sol og 28 grader på ettermiddagen - takk for varmen - det er godt for kropp og sjel :)

Ha en flott dag videre - alle på forumet.

Jan

God dag fra BKK hvor jeg nettopp landet med QR.

Bagasjen kom ikke. Ble fort kort tid i dag med 1 time i DOH.

Det som var det store overraskelsen på ferden nedover var sikkerhetskontrollen i DOH. Han som satt x-ray "operatør" kastet ikke et eneste blikk på skjermen sin når min baggasje med 23 halvflasker med 60% gikk igjennom. Da var mobilen viktigere. Så lett var det.

AOT leverer fint i dag siden trafikken er laber. Nasjonal sørging gir noen fordeler.

Ha en fin dag.

God morgon frå ei blokk på Skøyen. Oslo-turneen held fram, og skal drive rundt her i traktene til onsdag. Full utteljing på midtsetebingo i går; ein fullstappa -800 med det eg kunne sjå; to ledige midtseter. Så det vart bra greier.

Resten av dagen (og veka) skal vi konsentere oss om ting som er lenger opp enn fly.

Ha ein bra dag!

Det som var det store overraskelsen på ferden nedover var sikkerhetskontrollen i DOH. Han som satt x-ray "operatør" kastet ikke et eneste blikk på skjermen sin når min baggasje med 23 halvflasker med 60% gikk igjennom. Da var mobilen viktigere. Så lett var det.

Du er jo ikke første som skriver akkurat det. Det virker å være bare vås med security der. Det jeg synes er kjipt er å tenke på at når det er sånn på overflaten (security der kan jo argumenteres for at kun er for at folk skal føle seg trygge)... hvordan er det da under overflaten der vi ikke ser? Hva annet er det ingen som gidder å følge med på. Egypt ulykkene i senere tid har jo dannet litt tankegods i så henseende.

Anyway, god morgen fra Lillestrøm. Pikkpakket er pakket og ny jobbtur venter. Først ned til KRK med DY i kveld. Møter i hele morgen.

Ha en fin en.

Du er jo ikke første som skriver akkurat det. Det virker å være bare vås med security der. Det jeg synes er kjipt er å tenke på at når det er sånn på overflaten (security der kan jo argumenteres for at kun er for at folk skal føle seg trygge)... hvordan er det da under overflaten der vi ikke ser? Hva annet er det ingen som gidder å følge med på. Egypt ulykkene i senere tid har jo dannet litt tankegods i så henseende.

Anyway, god morgen fra Lillestrøm. Pikkpakket er pakket og ny jobbtur venter. Først ned til KRK med DY i kveld. Møter i hele morgen.

Ha en fin en.

Det er hvertfall til ettertanke.

Vanligvis spør de hvertfall hva det er og evt åpner å ser at flaskene er forseglet.

Ja ja, godt jeg ikke har dårlige intensjoner ombord :)

Ja ja, godt jeg ikke har dårlige intensjoner ombord :)

Å fydda... det kan fort blir enda verre. Det sies jo at veien til undergang er asfaltert med gode intensjoner. Eller noe sånt.

Jeg og elefanten har alltid dårlige intensjoner. Han vil raide galley tom og samle alt i en haug rundt skuffen sin. Jeg vil både det ene og det andre

Mornings!
Trøblete nattvakt tilbakelagt, men det er fortsatt ikke tatt noen avgjørelse i flix/hbo-konflikten. Vurderer nesten fildeling igjen, framfor stream.
Jeg klager ikke på regnskapet, men økomat fra hele verden og Solli plass-farris er jo ikke sparekost heller. Det er blitt meg fortalt at kortreist mat er bra for nesten alt fra makroøkonomi til lokal endetarmsflora, så neste års reiser regner jeg for økonomisk, vegetabilsk, økologisk, elektronisk og ernæringsmessig bærekraftige.
Men først skal det faktisk reises mellom all maten fram til jul. Først ut er rakefisken til uka.
Ha en sesongpreget start på uka :)

Pikkpakket er pakket og ny jobbtur venter. Først ned til KRK med DY i kveld. Møter i hele morgen..

Synd at det er jobbtur! Der er mange barer med gode cocktails i
Krakow! God tur, og..hvis elefanten får smudstillæg og tager med,
bør han se den ildspyende drage ved Wavel.

God tur, og en god dag til alle fra en som ikke frygter mandage,
da det er fridag!
:fly

Sløv formiddag fra en grå og våt tiggerstad.
God morgen 21 grader nå i Alcudia og det er varslet sol og 28 grader på ettermiddagen - takk for varmen - det er godt for kropp og sjel :)
Dette er en dag som jeg absolutt kunne tenkt meg å tilbringe i en solseng, men jeg har ikke passet på å få nok sol inn i høst og vinterens reisemix. Har booket mye spennende, men ser at jeg ikke har en eneste helgetur frem til juli hvor jeg er sikret sol og bading. :cry:

Ha en god en alle som er flinkere til å få til variasjon.

Grumph fra Oslo - kjølig, fuktig, jeg er passe halvdårlig og er lei. Godt jeg har en Paris-tur i sikte neste uke. Men kunne heller tenkt meg enda varmere strøk, 28 grader hadde vært noe. Men men - noen må bygge landet. Ha en fin dag, spesielt dere som bygger landet !

God midtpådagen fra Sola. Nå er jaggu ukas første lunsj unnagjort. Her er det normalt kontorfjas samt at en forbereder seg til de neste dagers fag samling.

Ha en flottere dag :)

God dag fra BKK hvor jeg nettopp landet med QR.

Bagasjen kom ikke. Ble fort kort tid i dag med 1 time i DOH.

AOT leverer fint i dag siden trafikken er laber. Nasjonal sørging gir noen fordeler.

Ha en fin dag.

Hehe har opplevd det overalt i Midtøsten - litt rart i og med at det er der det skjer en del. Var jo noe ala det samme i EVN og SVO i går. Når det er sagt så har det jo blitt færre og færre ulykker med fly de senere tiåra. Det har jo vært eksempler på hvor også vestlig sikkerhetskontrolle har faila feks Richard Reid og i 2009 underbuksebomberen på Northwest.

G'morgen! Noe som uvanlig som 9-4 i dag - vanligvis jobber jeg 10-6. For å dempe sjokket, har jeg fri i morgen.

En gledens dag i bolaget. Og fri konkurranse skjerper oss og gjør oss bedre, for OKG kommer sikkert sterkere tilbake ved neste korsvei.

Sol og fint - garasjen er tom og ren og da er det snart klar for neste skritt i prosjektet 'svigermor flytter inn' ....

Fnat suse... innfører OSL loungen et "endelig mandag" konsept mon tro? Betalte meg inn da jeg var sulten og tørst, og så har de full pølsefest!!!

Klokkereint. Elefanten har brukt smusstillegget sitt på Bamsemums, så hvis bare kompisen til LN-RTP har det bedre idag også nå. Da blir det bra!

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Knallvær, ikke mer å si-kan ikke klage da vel. Så tørt at det advares mot skogbrannfare i Oktober, ikke hvert år. Hjemme igjen etter noen flotte dager i Nordfylket. Alltid trivelig å besøke familie, men jammen godt å komme hjem også, vel, til alt utenom klesvasken som venter.

Diverse TV utover dagen, men ellers skal vel vaskemaskinen få jobbe litt til. Ha en fortreffelig en! :)

Back