Det som var det store overraskelsen på ferden nedover var sikkerhetskontrollen i DOH. Han som satt x-ray "operatør" kastet ikke et eneste blikk på skjermen sin når min baggasje med 23 halvflasker med 60% gikk igjennom. Da var mobilen viktigere. Så lett var det.
Du er jo ikke første som skriver akkurat det. Det virker å være bare vås med security der. Det jeg synes er kjipt er å tenke på at når det er sånn på overflaten (security der kan jo argumenteres for at kun er for at folk skal føle seg trygge)... hvordan er det da under overflaten der vi ikke ser? Hva annet er det ingen som gidder å følge med på. Egypt ulykkene i senere tid har jo dannet litt tankegods i så henseende.
Anyway, god morgen fra Lillestrøm. Pikkpakket er pakket og ny jobbtur venter. Først ned til KRK med DY i kveld. Møter i hele morgen.
Ha en fin en.
Ja ja, godt jeg ikke har dårlige intensjoner ombord![]()
Pikkpakket er pakket og ny jobbtur venter. Først ned til KRK med DY i kveld. Møter i hele morgen..
Dette er en dag som jeg absolutt kunne tenkt meg å tilbringe i en solseng, men jeg har ikke passet på å få nok sol inn i høst og vinterens reisemix. Har booket mye spennende, men ser at jeg ikke har en eneste helgetur frem til juli hvor jeg er sikret sol og bading.God morgen 21 grader nå i Alcudia og det er varslet sol og 28 grader på ettermiddagen - takk for varmen - det er godt for kropp og sjel![]()
God dag fra BKK hvor jeg nettopp landet med QR.
Bagasjen kom ikke. Ble fort kort tid i dag med 1 time i DOH.
Det som var det store overraskelsen på ferden nedover var sikkerhetskontrollen i DOH. Han som satt x-ray "operatør" kastet ikke et eneste blikk på skjermen sin når min baggasje med 23 halvflasker med 60% gikk igjennom. Da var mobilen viktigere. Så lett var det.
AOT leverer fint i dag siden trafikken er laber. Nasjonal sørging gir noen fordeler.
Ha en fin dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.