God mandag morgen

Commuter

ScanFlyer Silver
Hepp fra Bergen!

Ny uke, nye muligheter og nye turer til Oslo. Forhåpentligvis ukens eneste tur i dag, men vi får se hva mine venner på kontoret mener om den planen.
Ble etter hvert en flott dag i går, så jeg kjenner at det stikker litt både her og der etter å ha sovet godt i solsteiken. Like greit å holde seg inne på kontoret i dag.

Ha en strålende mandag videre!

God aften fra strandkanten i det helt nordvestre hjørnet av det amerikanske fastland. Sitter/ligger i mosen med et glass myrvann og litt gammel prog på ørene mens rødskjæret brer seg over himmelen. En dag hvor lite annet enn å sette et par krabbeteiner er blitt gjort og lite annet enn å sjekke de samme teinene skal gjøres mandag.

Tjodelidei alle sammen!

ImageUploadedByTapatalk1341807270.478683.jpg

Last edited:
God morgen fra Stavanger. Da var det mandag gitt. Mens mange er i gang med fellesferien må undertegnede holde ut noen uker til. Men men. Begynner uansett å ane konturene av en sydenreise i det fjerne....

Mornings fra Oslo. Er større sjanse for å trenge paraply enn solkrem i dag. Jobben kaller, og jeg er klar for siste uken før ferien. I kveld kommer de gamle på middag, så får finne på noe lurt til da. Ha en fin dag

Mandag, og etter å ha sjekket yr, er jeg like glad for at jeg er på kontoret!

I går meldte meteorolygene om fint vær hele uka! I dag melder de regn hele uka. Sitter de og kaster terning igjen??

Vel, ingen store planer her i gården i allefall. Vi hadde jo tross alt sommeren i går!

BF:cool2

God Mandag. Deilig med tre ukers ferie nå
:) skal bli greit kjenner jeg, lurer på hva jeg skal finne på for noe i ferien. Ellers håper jeg alle vil ha en, riktig god Mandag med bra vær.

God ny uke ifra ZRH. Må si jeg har blitt positivt overassket over byen ved sjøen. Flott arkitektur og god mat og drikke. Ikveld er det konsert med Brucern. Det blir ett høydepunkt. Ha en fin en folkens

God morgen fra Rosendal.

Nydelig vær i dag og, og ikke pøsregn som yr.no truet med da jeg sjekket i går. Nuvel, ikke store planer for dagen, foruten å bare nyte den.

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra Florida. Spysjuken har sluppet taket og godt er det når man ikke har spist på over ett døgn! Det vandrer noen heftige CB skyer ute i havet, men disse skal fordufte å gi plass til solen. Frokost så en avslappende dag ved poolen går jeg ut ifra, pakking ikveld å avreise til 'heath advisory'-city (NYC) imorgen tidlig!

God dag fra Sen loungen i Fra. Ua rotet det som vanlig til. Nesten to timer sene fra iad, så nå er jeg stuck i Fra. Håper på plass 1410, bekreftet først 1600. Fikk iallfall prøvd Welcome loungen.

Sitter i UA kantina i HKG. God kok! Straks skal Lufthansa fly oss tilbake via FRA. Lander ugudelig tidlig saa jeg haaper LH ikke skramler med grytelokkene 2 timer foer landing naa ogsaa.

God kveld alle sammen.

Good morgen fra sørstatene, hvor bilens termometeret i går var oppe i 115, 46 c, og 40 grader for tiden er normalen. Reparere litt etter helgens utskeielser, og diverse ærender på programmet i dag. Ha en god uke!

Mornings fra Chicago. Vaeret holder seg, litt "kjoeligere" men fortsatt over 30, litt mindre fuktighet.

Troett som en stroempe paa morran, maatte opp tidligere enn vanlig for aa forberede SMD 2012 salg som gikk av stabelen fra kl. 0900 til 0902 i morges :)

Ble ikke saa utrolig vanskelig aa fylle opp en widebody for aarets charter, gitt.

Det blir en lang uke med mye styr, dog kun en dagstur til NYC (som er min versjon paa BGO-OSL, Commuter ;)) paa onsdag, Sacramento paa fredag med ankomst veldig send fredagskveld.

Oh well..

Det blir en lang uke med mye styr, dog kun en dagstur til NYC (som er min versjon paa BGO-OSL, Commuter ;)) paa onsdag, Sacramento paa fredag med ankomst veldig send fredagskveld.

Har godt nok inntrykk av reisemønsteret ditt til at jeg holder godt kjeft! Men det er alltid en trøst at noen tar tyngre og flere pliktturer enn meg :)

Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk 2 Beta-5

Back