God mandag morgen fra Down Under

God ettermiddag fra Tananger

Her er det jobbing for alle pengene (må jo betale utgiftene for SEA-turen :p), selv om jeg kjenner at dette har jeg egentlig ikke lyst til...
Det er greit vær her, ikke noe regn, og heller ikke minusgrader (så vidt jeg vet i hvert fall).

God tur til alle som skal ut å reise, bort eller hjem :)

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Sikker på du ikke misset noe i skriftstørrelse -0,5? :8::p

Vi får se. ;) Nei, det er en liten kampanje de har gående, og den inneholder akkurat det samme som servicen jeg skal ha nå. Fyren bak disken hadde bare en merkelig måte å fortelle det på. Var nesten så han kunne sagt "-Vil du betale full pris eller halv pris?"... :D

God tur forresten. :)

God ettermiddag - ble litt av hvert i dag og i morgen blir det en kjapp tur over fjellet og tilbake med rødnesene. (Og så alt for tidlig opp)

Forsøkte innsjekk på nett i går, men beskjed om at det ikke gikk og papirbillett behøvdes......at det var?

Du er vel den tredje fra forumet på en uke som har fått den beskjeden - kanskje du ligger inne som "frequent kverulant" i systemet?

Fortsatt fin dag!

Mandagen går mot slutten og verkstedregningen kom på nærmere 11 laken. Men med nye øvre bærearmer etc., så er bilen blitt veldig tight og fin på veien. Og bra er det. Snart tur til Brandbu.
Ha en fin kveld.

Back