God mandag morgen fra 35 000 ft

jcnorway

Moderator
Medlem
God morgen fra høyt oppi luften omtrent over India.

Halvveis fra IST til TPE. Internett ombord fungerer greit og TK i C funker [emoji6]

10 dager på Taiwan før man setter kursen nordover igjen.

Ha en høytflyvende dag!
2fc4581b3c459e37571767fff83d09e2.jpg

God morgen fra en av Ruters grønne på vei til jobb. Får vel gjøre en innsats i tre dager før påskeferien starter. Hadde en fin runde med SAS i går. Faktisk synes jeg CRJ'en hadde greie seter og var ganske lydløs foran. Ønsker alle en fin dag! ☺

God morgen fra bryggekontoret:-) Stille og rolig i gatene - stille og rolig på kontoret. Ha en bra start på uken:-)

God morgen fra Beitostølen. Opp på rett side av 6-tallet idag. Heldigvis har arvingen alt klart vekke farfar så jeg kan sløve i sofaen. Fordelen med og stå opp i nok tid før frokost er at man da kvalifiserer til den tradisjonelle før-frokosten som jo inneholder det meste kroppen trenger

c2e30279b80ea3ef548dfb0c6c97998e.jpg

God natt fra Los Angeles. Det er snart på tide å dra hjem og i dag har jeg funnet ut at "oppgraderingsmailene" kun blir sendt til statuskunder. Gleder meg til en tur på rooftopen på loungen på LAX i morgen. Flere som skal med 940 i morgen, mandag?

God morgon från Göteborg,

Solig men kall morgon här i staden så det blev en rask prommenad till kontoret. Plenty att göra idag men det kan vänta tills efter att jag har fått i mig den första koppen kaffe.

Ha en strålande måndag!

God morgen fra Oslo S, med en god dose flaks slapp jeg unna med sovende nattevakt på Kirkens SOS. Forkjølelsen har dog ikke sluppet taket, så da er det like greit å ikke snakke i telefonen.

Nå gjelder det å bli frisk og rask, fram til avreise mot trøndelag på onsdagen, infantflying for første gang kan bli en fest!

God formiddag fra SVG

Her er man klar for et par dager i LIS.

Litt lett regn her i området, men hva gjør vel det når man er på vei bort :p

Fnate: Fant stedet, men kurven var ikke der :(
Sikker på at du ikke spiste opp alt? :p

Ha en fin dag og påske forumister :)

Go morgen fra Sao Tome. Skal booke et sted for resten av oppholdet tror jeg. Det å være omreisende er litt slitsomt. Dessuten hjelper bilen på å komme seg rundt.

God morgen fra Delhi, fløy noen timer før JC til Gotham City, landet 0504, har sovet 6 timer. Skal stable oss på beina for å se dette fantastiske landet.:cool:

God dag fra Akersgata. Virker å være halv bemanning på kontoret i dag. Håper på en stille arbeidsuke fram til onsdag formiddag. Med ønske om en gul blåmandag!

God morgen fra toget til OSL. Tar for en gangs skyld NSB oppover. Først venter BA til LHR og så småkule NZ001 videre til LAX. Om alt går som det skal ender jeg opp i Denver litt over midnatt lokal tid.

Gleder meg skikkelig til Air New Zealand balja.

Ha en fjong dag

God formiddag fra Trondheim
Lettere vær igår , etter at hele Trondheim ble saftig vasket igår , trodde jeg måtte ut å bygge arken en vending der.... :8: :8:

Rolige dager på jobbfronten, mye kaffe og slarv.Middag til opphavet idag, og deretter henting av et stk. kone og et stk barn på Værnes etterpå.

Ha en strålende dag :D:D

Fullt kaos på BA763 i dag. Veldig syk pax på vei inn ble hentet av ambulanse etter lang tid på bakken. Stakkaren så fryktelig dårlig ut, og jeg håper det går bra med han :(

Deretter boarding via trapp bak selv om broen var på plass og frontdør åpen. Skyldes muligens at personell skal løpe att og frem med papirer? Ellers virket det bra tungvindt.

Ja ja... forhåpentligvis rekker jeg neste flight.

God ettermiddag fra havet, min del av jobben gikk etter planen, så etter et "pauseinnslag" i dag kan jeg overlevere stafettpinnen i morgen og feire en høytid hjemme.

G'morgen ... her er 'bøtteballetten' i gang med sin halvmåndedlige renselsesprosess av brakka .. Sol og fint, men såvidt over null. Skal varme opp utover i uka, dog ..

To uker til neste omgang på reisefot - da står Haag og Mosjøen for tur.

God FABULOUS mandag! Det er påskeferie. Sola skinner på palmekysten og jeg nyter en iskald Spitsbergen Pilznr i solveggen. Det blir ikkje mye bedre enn som så.
Ha en flotters dag :)

Fullt kaos på BA763 i dag. Veldig syk pax på vei inn ble hentet av ambulanse etter lang tid på bakken. Stakkaren så fryktelig dårlig ut, og jeg håper det går bra med han :(

Deretter boarding via trapp bak selv om broen var på plass og frontdør åpen. Skyldes muligens at personell skal løpe att og frem med papirer? Ellers virket det bra tungvindt.

Ja ja... forhåpentligvis rekker jeg neste flight.
Kan også være pga smitteavfall i broen og ikke vil ha pax der før det er renset og desinfisert? Vet ikke jeg. Blir ihvertfall mye merarbeid med syk pax. Gjør som deg og håper det gikk bra med fyren.

I dag har jeg forøvrig kjørt oppi høyden og besøkt et kaffemuseum og en botanisk hage. Veistandard alt fra kjempebra til helt elendig. Godt jeg leide en doning.

Back