God mandag fra Vico Equense

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Haha, jeg vet å behandle russiske hekser. Det var bare 2 bak desken og kaotisk kø i alle retninger med forskjellige grader av høylydte kunder. Det var endel jøder der som insisterte på hotellsom siden de måtte vente på en flight etter midnatt og de diskuterte om det var 6 eller 8 timer transit som måtte til for det og om det nå var natt eller dag. Det ble ganske høylydt.

Jeg oppførte meg sivilisert og korrekt og hun ga meg 2 matvouchere mot 1 som de andre fikk. "Thank you for not killing me" sa hun og smilte. Hun sa jeg måtte komme tilbake 23:00 da det ikke var ledige hotellrom nå. I ettertid er det jo merkelig at det skulle bli flere rom ledige utover kvelden. Hun hadde vel ikke andre planer? :skep
Hmm problemet med Russland er jo å komme seg ut av flyplassen uten visum men regner med at det går greit aller nådigst med missed connection?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Har tidligere blitt kjørt til et skabbete hotell her som var på et lukket og øde område.
Så lenge hotellet består av rom og ikke ligner russiske fengselceller må man vel være fornøyd. Følte det jo litt sånn i Nord Korea, likevel var det nok å finne på inne på hotellet. Man kunne jo ikke gå ut uten guider .

Så lenge hotellet består av rom og ikke ligner russiske fengselceller må man vel være fornøyd. Følte det jo litt sånn i Nord Korea, likevel var det nok å finne på inne på hotellet. Man kunne jo ikke gå ut uten guider .
I Nordkorea er det vel ikke så lurt å lete etter skjulte etasjer som de driver overvåkningen fra på hotellet så det å holde seg på hotellet er vel ikke nok til å unngå problemer.

Mener å huske at jeg måtte sett en stol i spenn for å holde igjen døren på hotellrommet som Aeroflot ga meg ved siste forsinkelse. Og sengen var så flekkete at jeg måtte kle på meg for å ligge i den. Og da vi kom til hotellet måtte de som nektet å dele rom med andre vente i over 1 time før de endelig fikk rom. Ble litt over 2-3 timer i rommet før de banket på døren og brølte på russisk at bussen gikk.

Utrolig i hvilken grad enkelte klarer gå på autopilot. Gikk opp på Jazz-loungen som ligger like ved service-desken. Da det står at det maks er 3 timer på loungen og mitt boardingpass sier at jeg skal med et fly 10:00 neste dag tenkte jeg at jeg skulle si at jeg skulle ned til service-desken igjen kl: 23:00 for å få et hotellrom.

-OK, men gaten din er i terminal F. Burde du ikke tatt en lounge som ligger der?
-Som jeg sa skal jeg først ned til servicedesken som ligger like i nærheten her.
-OK, men flyet ditt går 10:00 og vi annonserer ikke avganger så du må passe tiden selv.

God kveld fra Cardiff. Ikke helt hit jeg skulle men pga kansellering var det eneste destinasjon på øya som KLM kunne fikse i dag.

Fint nok her, og de hadde episk Wimbledon match på storskjerm. 93GBP på Marriott er heller ikke så galt, selv om jeg vel synes de kunne spandert på seg kjøleskap på rommet.

En Guinness nå og så kvelden. Jet lag som søren.

Ha en stilig kveld

I Nordkorea er det vel ikke så lurt å lete etter skjulte etasjer som de driver overvåkningen fra på hotellet så det å holde seg på hotellet er vel ikke nok til å unngå problemer.

Mener å huske at jeg måtte sett en stol i spenn for å holde igjen døren på hotellrommet som Aeroflot ga meg ved siste forsinkelse. Og sengen var så flekkete at jeg måtte kle på meg for å ligge i den. Og da vi kom til hotellet måtte de som nektet å dele rom med andre vente i over 1 time før de endelig fikk rom. Ble litt over 2-3 timer i rommet før de banket på døren og brølte på russisk at bussen gikk.

Utrolig i hvilken grad enkelte klarer gå på autopilot. Gikk opp på Jazz-loungen som ligger like ved service-desken. Da det står at det maks er 3 timer på loungen og mitt boardingpass sier at jeg skal med et fly 10:00 neste dag tenkte jeg at jeg skulle si at jeg skulle ned til service-desken igjen kl: 23:00 for å få et hotellrom.

-OK, men gaten din er i terminal F. Burde du ikke tatt en lounge som ligger der?
-Som jeg sa skal jeg først ned til servicedesken som ligger like i nærheten her.
-OK, men flyet ditt går 10:00 og vi annonserer ikke avganger så du må passe tiden selv.
Hehe. Den forbudte 5 etasjen unngikk vi. Vi dro en spøk om vi skulle oppsøke den eller ikke men vi lot klokelig være. Men hotellet hadde bowlingbane bortsett fra at banen hadde sett bedre dager. Systemet måtte restartes flere ganger når vi spilte...

Back