• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God Mandag fra Vila til Auckland

Futura

ScanFlyer Gold
God siste morgen i Port Vila. Vi sitter på Motellet/Hotellet og venter på taxi til flyplassen, der IE710, Solomon Airlines skal ta oss, i en av deres 2 A320 til AKL, NZ. Der skal vi plukke opp leiebilen og kjøre 145km nordover til Whangarei. Continental Motell vil være vår base i 2 netter da vi i morgen skal kjøre dagstur derfra til Nordkapp. Med 2 timer tidsforskjell tar det sin tid å komme seg til NZ, avgang herfra 12:45 og ank AKL 18:00.
I går kjørte vi rundt øya her. Det var et sted veien var helt ny, over et sump område, dette var ca 500 meter og så var det rundt 3km totalt med ny asfalt på den 122km lange runden. Mye huller i veien der vi måtte ned i gangfart, et par elver måtte vi vade over osv. på Vestsiden, som er mest folkerik var det en del ganske bratte bakker, på østsiden var det ganske flatt. Mye store bølger på østsiden var det også. Vi fant et par strender men turte ikke bade i bølgene.
Dette var gårsdagens rapport og dagens planer.
Ha en fortsatt fin dag og husk det snart er helg.

God morgen fra Ris. Kaffe, forum og NRK Stor-Oslo er dagens først kombo. Snart opp til toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. Blir nok en tur til Kolbotn og opphavet i ettermiddag også. Ha en bra start på uken.

Dårlig mandag fra Seoul. Pådratt meg enten matforgiftning eller omgangssyke. Man føler seg så liten i møte med denne elendigheten, klare iallefall å sove litt nå på tidlig ettermiddag. Så her går det i vann og død cola. For mye kullsyreinntak funker litt dårlig før det har blitt mer stabilt. Uansett så kjennes kroppen mye bedre ut nå enn bare for to timer siden så satser på at dette går ove fort. Planen blir nok ikke å forlate hotellrommet men bare få dette overstått

God morgen fra Asker. Et par tannpuss unna avreise til jobb og skole. Hockeytreninger for begge gutta, så da blir det litt logistikk i dag også. Så bør jeg kanskje booke parkering på OSL i vinterferien, og flybilletter til BLL i juni. Returen venter jeg med, til jeg finner ut av den optimale logistikken.

God morgen fa kontoret. Godt i gang med andre kaffekoppen og klar for en dag med koselig båt-prat. Blir litt planlegging av Q1 i dag, og målet er minimalt med jobb.reiser. Tenker jeg skal få til en kveldstur i bakgården også.

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Stavanger. Her er det nesten snøstorm, det snør og bra råser med vind.
Formen er heller ikke på topp, så fint å starte dagen med stearinlys, kaffe og julekaker som moder’n sendte med fra Bergen.
Ha en fin mandag :-)

Morn fra Tønsberg. Ligger an til mildvær og nedbør på disse trakter utover uka, skulle helst sett at man kunne fortsette med snø og kuldegrader når det først er kaldt og kjipt uansett. Lite man får gjort med det, så da får man vel fortsette arbeidsdagen

God morgen fra Chile. Her blir det nok en varm dag ser det ut som. Kaffe på sengen og så blir det en treningsøkt.

Mornings fra Sandnes. Her er årets første «hjemme med sykt barn dag» et faktum. De ti dagene kommer vel til å fyke unna? Småen har hatt feber siden fredags kvelden så det har vært en ganske begivenhetsløs helg. Men har et håp om at det verste er over og at hun er på bedringens vei. Akkurat nå slappes det av med en julebrus og The Beatles på anlegget mens mini sover. Ha en fin dag forumister. Glad jeg ikke er ute og flyr for tiden.

Buongiorno (er vel det de sier frem til lunch) fra MXP. Togstreik, så ble litt tidligere tur ut hit enn planlagt siden jeg sist det var streik måtte vente på buss 1,2 og 3 før jeg kom med. Denne gangen var det rett på bussen, men er jo lavsesong.. Herlig helg med fire fotballkamper i Bergamo og Milano i både bredden og toppen.

AlbinoLeffe-Pro Vercelli
IMG_4436.webp

Atalanta-Torino
IMG_4446.webp

Alcione Milano - Cittadella
IMG_4467.webp

Inter-Napoli
IMG_4493.webp

Bedehuset på Ris
IMG_4480.webp

Norwegian strake veien om ikke så lenge, så er det på an igjen med vinter etter en helg på pluss-siden

Manda'n igjen, gitt! Kaldt som fy her i SC, men pelsdotten storkoser seg. Henne om det ...

Men mandag betyr Mad Dog Monday. Og i dag skal vi nøyaktig 11 år tilbake, til 12. januar 2005.

N932AS.webp

Back