• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Tokyo

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Tokyo. Siste dagen her i dag. Blir vel en taxi tur ned til Harajuku og så må vi jo opp i New York bar i kveld.

Så må man finne seg et sted å spise også. Maten på hotellet her er jo helt absurd dyr.

Forøvrig rimelig agurktid hos VG nå:

31bcbe225102302b35b79efa051a39c3.jpg

Ha en fin en

Last edited:
Sikkert spennende lesning. Selv er jeg litt over halvveis i et 900-siders mesterverk som heter ‘Alaska’.

Ellers har jeg klippet litt gress i dag. Å ja, og så har jeg sovet. Godt med ferie. Mer av det samme i morgen.

God morgen fra Conrad Bali. Siste dag her nå. Hotellet anbefales som avslutning på en ferie her, men en må komme seg andre steder enn Nusa Dua også. At barn under 12 år spiser gratis gjør at prisene absolutt er innafor. Hyggelig også å kunne vaske 12 klesplagg for 80 kr. Øl ca 55 kr er helt innafor. Kall meg gjerne gjerrig men trives best på steder som dette fremfor der det koster 60kr for å vaske ett par sokker og 190 kr for en øl.

I morgen har sjefen bestemt at det blir 7 timer på flyplassen fremfor bytur i Singapore.

God morgen fra Conrad Bali. Siste dag her nå. Hotellet anbefales som avslutning på en ferie her, men en må komme seg andre steder enn Nusa Dua også. At barn under 12 år spiser gratis gjør at prisene absolutt er innafor. Hyggelig også å kunne vaske 12 klesplagg for 80 kr. Øl ca 55 kr er helt innafor. Kall meg gjerne gjerrig men trives best på steder som dette fremfor der det koster 60kr for å vaske ett par sokker og 190 kr for en øl.

I morgen har sjefen bestemt at det blir 7 timer på flyplassen fremfor bytur i Singapore.

Ahh.. Conrad Bali er en herlig base på Bali.. har hatt fore herlige uker på hjørnesuiten der mot bassenget.

B50D64AA-CFBE-48BE-9EB8-1627C09AE325.jpg

God kveld fra sydligere strøk.. nå tar vi kvelden her og lader opp til besøk i morgen og den sedvanlige prutingen hos den lokale båtutleieren.

Herlig middag i kveld hvor det en eller annen grunn var satt opp et Oslo-skilt. Rimelig skandinaver fritt område ellers.

A1CEFDD5-79EF-481E-8C9D-99690BA09425.jpeg

God morgen fra hula i Bergen, her er en over halvveis i tredje nattevakt og følgelig er +40 timer logget, to vakter til, og det er langhelg og hele 6 vakter til det er ferie som starter 2.aug. Ellers en meget nydelig morgen på utsiden her. Tenker det blir litt soving før vi tar en middag i by`n på eftan.
Ha en glitters mandag :)

God morgen fra Ris. Kofferten er pakket og snart blir det en skinnegående start på uken. Bra med møter og også en premiere ventes på Røros. Men - først må jeg Nespressos i gang. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Furuset. Siste uke på jobb før ferien er deilig. Røk på nok en booking i ferien i går så da blir det tur til Umeå også. Fire flyturer på poeng så koster minimalt. Plus tilbake. Hotellet er gratis også bortsett fra noen poeng. Så en hyggelig økonomisk tur. :) Ha en fin dag!

Mornings fra Flekkerøya. Regn i dag, så blir vel endel inne aktiviteter. Men i motsetning til Kiwi-Bob så trenger ikke jeg bruke dagen på å rydde. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Åfjord. :)

Delvis skyet opphold, men sola prøver seg i alle fall.

Her er det ikke de store planene på gang, men det ryktes at det skulle vært ryddet i en garasje før jeg drar hjem, så man får vel muligens starte på den oppgaven i dag.

Hvilken dag en skal hjem er noe usikkert enn så lenge, men det kan bli i morgen eller det kan bli inn mot helgen.

En fortreffelig en ønskes. :)

God kveld fra en rødnese mot Riga.
Hele gjengen er med, inkludert arvingen som nesten tok kvelden for ikke lenge siden.
Cary-on er fylt med livsnødvendig utstyr som er nok til en hel måned. Så om vi blir Kjosfast, klarer vi oss fint.
Får satse på sykehusfri ferie denne runden.

Ha en fin en!

Back