God mandag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God mandag fra Tjøme

God morgen her fra Tjøme. Blir å fyre opp hjemmekontoret litt, før vi får satse på litt sosialisering etter lunsj. Ha en fin dag

God mandags morgen

God morgen fra Kongsberg. Her er jeg godt i gang med dagens første antibiotika kur. Det nærmer seg slutten på dette nå. Planen er at behandlingen avsluttes i morgen om prøvene er ok. På onsdag drar sønnen og jeg med båten til København før vi kjører tilbake med noen overnattinger underveis. Håper jeg får gjennomført denne turen. I kveld blir det å følge Norge England i fotball EM på fjernsynet. Da får vi se hva Norge er god for.

Re: God mandag fra Tjøme

God morgen fra en liten landsbygd i Toscana. Croissant og en doppio espresso på piazza`n flr frokost. Ved lunsjtider setter vi kursen mot en annen landsby i Toscana - 3 timer syd for her vi er nå. Nyt dagen!

God morgen fra Mjøndalen. Litt usikkert hva som er på programmet i dag, men vi får prøve å holde gjestene underholdt. Ha en flott dag!

God morgen. Kun to ord om dagene nå: Ferie. Sas-streik :angry:

God mandag fra Oslo. I går hacket jeg systemet ved å ta en connection som ikke selges på Rørosbanen.Dvs 4 minutters margin bytte på Hamar. Så det ble jaggu SJ hele veien og ikke Vy. Den går akkurat om Rørosbanen er i rute noe den var i går, men innebærer at man må kjøpe billetter seperat.
Så får vi se hva dagen bringer i dag. Skal iallefall ikke hacke noen systemer.

God formiddag fra Forus,
Fellesferien er synlig her på kontoret , det er en del færre kolleger på jobb denne uken.
Det gir god anledning til å komme ajour med det meste før siste arbeidshalvår braker løs i august.
Ha en fin dag.

God dag fra Furuset! :)

Stikkord om dagen i dag er:

-På jobb
-Sommerstille
-Småflytur i kveld

Ha en ekstra best en! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Hei fra Forus. Våknet opp til noen ubesvarte anrop på telefonen. Dermed endte man opp på kontoret for noen timers jobbing på en fridag. Sånn blir det ekstra feriepenger av og siden man egentlig ikke hadde noen planer for dagen kan man jo like så gjerne sitte her å glo. Ha en fin dag forumister.

God formiddag fra Bergen. Ferietid og få planer. Skal med Xfly til ARN på torsdag, så håper den går. Deretter blir det båttur rundtom der og Rammstein i Tallin. Blir nok fint tenker jeg....om bare Xfly fortsatt flyr.

God mandag fra Stavanger. Her driver en å gjør seg klar for biltur til Bergen for et par-tre dager med arbeid. Vaktene i helgen ble det ikke noe av da en ved hjemkomst fra Thailand testet positivt for Covid. Så i helgen har ikke formen vert særs sprek, noe den heller ikje var på vei hjem fra Thailand. Men nå føles det som at det verste er over.
Været her er rimelig bra med sol og grei temperatur.
Ha en glitters mandag :)

G’morgen. Mandag, fridag og Mad Dog Morning. Blir det særlig bedre?

God morgen fra Statene. Våknet faktisk av vekkerklokke i dag d en av arvingene fyller år. Da gled man rundt i morgendisen 0630 og handlet inn på Dunkin, Starbucks og Publix. Vinduer og soltak oppe og en nydelig V8 lyd.. man føler seg selvfølgelig enda mer amerikansk enn amerikanerene selv..

Får ganske dejavu lit morgenshoppingen i Dubai da det er ledig likt nabolag, supern ar helt lik Publix, likt vær og ikke minst - lik motorlyd.

I dag bestemmer arvingen så det blir Mall (ikke de irriterende outlet) i Tampa og full steak-dinner i kveld med limo.

Nå begynner de fordømte delfinene å svømme rett under bena våre på bryggen - virker som de ikke skjønner at dette er en gated yacht og golfklubb.

5AD6E84E-E42E-48B6-AD80-0FED781BCF4B.jpeg

6FAB2A1B-EE00-49FE-B019-D9F906559137.jpeg

646D5DBC-CC83-4C5D-AE8C-F44A371B99F5.jpeg

D4D56BF4-7F73-4865-9BEA-84DB8F3EE2F6.jpeg

God kveld fra Lillestrøm! :)

Akkurat kommet hjem etter en kveldstur fra Kjeller til Kongsvinger, Fredrikstad og opp Oslofjorden. Kjempefin flytur og en flott utsikt! [emoji4]

Ønsker alle en ekstra best kveld! 20220711_174156.jpg20220711_175928.jpg20220711_183009.jpg20220711_183702.jpg20220711_183742.jpg20220711_184831.jpg20220711_190329.jpg20220711_190503.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God kveld fra Trondheim, som etter flere dager med regn kan skryte av litt sol og bedre temperatur. Vindstille og fint. Det er sånne sommerkvelder du bare må drite i alt som skulle vært gjort og bare nyte at det ikke er 11 grader og regn. Fyrte faktisk i peisen her om dagen. I kveld ble det derimot en GT på verandaen og nå sitter jeg og psyker meg opp til å ta inn putene og finne senga. Med en Trøndersk lys sommernatt man kan nyte ute så har man ikke såååå lyst til å legge seg. Men med full arbeidsdag så har man vel ikke så mye valg etterhvert. Av delvis egoistiske grunner håper jeg SAS og pilotene blir enige nå sånn at det blir et par uker ferie uten for mye styr fra neste helg men overordna er selvfølgelig at de finner en løsning som begge partner kan leve med. Har selv arbeidstakere som har jobba hardt gjennom en pandemi og gode arbeidstakere betyr alt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Litt deilig denne lille tiden på kvelden når de andre har lagt seg og gammern med lavere søvnbehov halvsover foran peisen med Lite Beer og flirer av aktivitetene i vannet nedenfor. Noe er tarpoons, noe er delfiner og i følge naboene noen sultne bull sharks. Det er jo egentlig et sjukt område hvor folk egentlig ille bodde for er par hundre år siden. Kanskje greit å ikke dehydrere seg søt for mye da vi skal tråle Busch Gerdens med rollercoasters en 10-12 timer i morgen.

B90682D9-D764-4B10-8E12-36C71089ABBF.jpeg

Back