• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Stavanger!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra verdens fineste by på Vestlandet!

Fri fra jobb i dag, må nesten få brukt opp en del feriedager man har til gode før klokken sier 2013. Så i dag er det å få de små ut døra og sendt de retning skolen om en stund.

Selv skal man vel leke seg med litt el-verktøy i dag.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo. Holkeføre hjemmefra og opp til Storokrysset. På tide å ta fatt på årets siste arbeidsuke før jeg skal på kino og se filmen om han lille fyren som ligner litt på han fra Idol med mellomrom mellom tenna. Ha en fin dag

God morgen fra Scandinavian Lounge i CPH, hvor jeg har fått meg en varm dusj, og litt morgenmad etter nattens helt greie flight fra BKK. Nå er det snart videre ferd til Oslo, hvor jeg nok får testet buss for tog ettersom Oslotunellen visstnok skal være stengt igjen. Blir spennende å se om jeg når mitt fly videre kl 17 i ettermiddag etter dagens møter om det der problemet vedvarer

Morn frå Trondheim. Ikkje i slag i dag, så det blir heimekontor om litt. Må også finne ut om DY eller Gjensidige har lyst å betale taxien heim i går kveld sidan flyet var så forsinka at eg ikkje rakk siste bussen ein gang...

Ha ein frisk dag!

Kan det stemme at det stod en Finnair A330 på OSL ca kl 10 i dag? Mente å skimte en slik ..

God ettermiddag - nå sitter jeg og grubler på om jeg skal gjøre a eller b i kveld. Hvis jeg grubler litt mer så slipper jeg noe av det.

Back