Hvorfor skal nordmenn pusse opp hele tiden??
Har aldri skjønt det, kommer aldri til å skjønne det. Personer som ellers er opptatt både av å spare penger og miljø mister alle hemninger når det kommer til oppussing.

Da spiller verken pris eller kaosperioder hjemme noen rolle. Hvem er det man flotter seg for?
De samme personene er samtidig veldig opptatt av å kjøpe det billigste rommet på det ikke alt for flotte hotellet, og for all del ikke spandere refunderbare billetter. Dagens lille hjertesukk!
God formiddag fra Oslo. Her jobbes det litt i byråkratiet med noen gamle saker, mens EK 216 tar litt oppmerksomhet der den flyr LAX-DXB rett over Oslo sentrum nå.
Med helgen har jeg kikket litt på kommende turer og noen spørsmål har meldt seg:
- Hoteller i London er fortsatt fryktelig dyrt, men inntrykket er at prisforskjellen på moderate 3/4 stjerners hoteller og luksus ikke er all verden, 2-3000 for tre netter.
- Kommer danske Sun-Air noen gang i luften igjen? Siden pandemiens start i mars 2020 har de kun hatt noen få ruteflyvninger høsten 2020. Siden det har de ikke hatt noen ruteflyvninger, det er snart to år! Alt personale har vel funnet nye jobber og flyene vet jeg ikke.
Jeg ønsker alle en god dag!