Ikke du og ... hadde håpet vi hadde en polkamann-fri sone her på forumet ...
Velvel - illusjoner er til for å ødelegges. Men har ihvertfall fått sendt avgårde månedens krav, så da blir det kanskje påfyll i bankkontoen om en uke eller to.
Fortsatt god pokemonfri dag.
Tror nok det bare vil bli verre en god stund fremover før det blir bedre. Etter hva jeg ser av folk som springer rundt treffer dette fenomenet ganske mange aldersgrupper. Det virkelig risikable er flygere som begynner ta farlige manøvre for å sanke egg, baller og monstre.Ikke du og ... hadde håpet vi hadde en polkamann-fri sone her på forumet ...
GOD DAMN, fra Carmel, CA. Booket oss inn på et B&B her, da alt annet var åndssvakt dyrt. Til og med dette var 340 USD for en natt i en hytte. Hadde man vært et elskende par, ville dette vært sinnsykt søtt krypinn, og det er nok årsaken til rave reviews på TA. Men med sine 75-80 år gamle foreldre funker ikke dette i det hele tatt. Alle 3 på ett rom og greier...
Har tatt med gutta og forsøkt bygge en egen seng på rom 2. En gammel sjesselång og pinestol får duge...
... ja, og rikelig med øl, da. Vi har vært igjennom Dos Equis, Anchor Steam og Longboard til nå. Spørs om ikke det blir en Hinano også, mens jeg gråter meg i søvn og vekselvis savner "Hinano-land" og ugla-der-hjemme.
Anyway... Redwood og Golden Gate i more, før dagen rundes av på TAJ i SF.
Gøy er det helt klart på tur, uansett... særlig med kjøre-selfie
Ha en fin en
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.