• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Bangkok.

Hypern

ScanFlyer Rusty
Vel den kunne vært bedre. Fått i meg frokost men kjenner at magen er litt sur. Håper det går over og at det er udramatiske greier. Ofte er det det. Uansett jeg slapper av inntil videre. Ha en fin dag og at den er bedre enn min.

Re: Gof mandag fra Bangkok.

Vel den kunne vært bedre. Fått i meg frokost men kjenner at magen er litt sur. Håper det går over og at det er udramatiske greier. Ofte er det det. Uansett jeg slapper av inntil videre. Ha en fin dag og at den er bedre enn min.

Du får starte og avslutte dagen med en Underberger så unngår du slik grufs utaskjærs

Mornings fra Sandaker. Her er nye tenner på vei så nok en omgang med ekstremt tidlig oppvåkning og varierende humør på arvingen. Måte med pappagruppa i dag, eller få planer. Været ser ut til og bli mer enn bra nok til og være ute også.

Ha en fin dag

Du får starte og avslutte dagen med en Underberger så unngår du slik grufs utaskjærs

Mornings fra Sandaker. Her er nye tenner på vei så nok en omgang med ekstremt tidlig oppvåkning og varierende humør på arvingen. Måte med pappagruppa i dag, eller få planer. Været ser ut til og bli mer enn bra nok til og være ute også.

Ha en fin dag
Haha. Har Jagermeister. Har vært tilfeller hvor jeg har kjent no grufs men ikke vært no mer. Håper det blir med det nå og. Har aldri uansett hatt noe tilfeller av hvor helvete bryter løs på tur.

God morgen fra Trondheim
Minimalt med søvn i natt....får det igjen utpå ettermiddag kan jeg tenke meg.
Anyways...fikk booket EB-billetter halv-totiden i natt....da så det ut som problemet deres var løst :D

Mulig kino ikveld....men kan hende jeg avlyser da det kan være greit å gå til sengs tidlig....

Ha en våken mandag :D :D :D

Hei og god morgen fra Oslo nord - 8 grader og full sol under en blå himmel - og vi skal være så heldig at vi får opptil 18 grader i forbindelse med nordavind :)

Ha en god dag folkens.

Jan

Grompf.

Skulle vært på bussen mot OSL, men døgnrytmen min ville det annerledes. Nå satser jeg på neste buss, med ankomst OSL under en time før avgang. Det er virkelig ikke favoritthobbyen min.

Ha en mer våken mandag enn meg.

Grompf.

Skulle vært på bussen mot OSL, men døgnrytmen min ville det annerledes. Nå satser jeg på neste buss, med ankomst OSL under en time før avgang. Det er virkelig ikke favoritthobbyen min.

Ha en mer våken mandag enn meg.

God tur!!! Sørg for å komme hjem til lørdag.

God mandag fra Snillfjorden! :)

Det overrasker ingen at stikkordene er grått og vått her i dag også, temperaturen ligger rundt 10+. De neste dagene ser ikke sååå ille ut som denne dagen, litt sol/regn men også skyet opphold iflg TV 2. Vant omsider kampen mot elementene og fikk slått plenen i helgen...rettere sagt: Lillesøster slo den for meg, mot betaling vel å merke, må tjene lommepenger til sommerferien kan du skjønne. ;)

1 uke til sommerferie for landets skoler og 10 dager til lillesøster skal ut på sin aller første flytur. Hører ikke annet enn fly og syden for tiden, snakk om å gni det inn. Får vitterlig håpe hun drar med seg go'været oppover når hun kommer hjem. ;) Ha en strålende mandag, med eller uten sol!! :D :D

God Morgen fra STavanger! Her er det nesten sol og reisefri uke, skal igrunn bli litt deilig, forskaling, mur og terrassebygging står på menyen når arbeidsdagen avsluttes en gang i ettermiddag!

Ha en fin dag!

God ettermiddag fra Værnes. Rekordfart til Houston dag. TRD-IAH på 12 timer og 10 minutter!

Ha en fin dag.

Åiåiåi ..... Travel morgen og fikk masse gjort. Tok en dusj etter lunch og la meg nedpå og våkner akkurat i tide til middag. Er det sånn man gjør når man blir pensjonist? :p

Back