God mandag 1 januar fra Amagasaki!

God dag fra Snillfjord. :)

Her har alle 3 krøpet seg opp av sengene også, og dagen er sånn smått i gang på disse kanter. Trøndelag er blitt 1 rike ila natten, uten at det bør bety for store omveltninger for den menige mann i gata. Fyrverkeriet gikk opp i været med et smell, og man fikk sendt opp ca 200 skudd her.

Nåvel, 1 nyttårsdag betyr tradisjonelt sett frokost, rydding av kjøkken og litt TV-kos. Utover det får man se hva man tryller frem. 1 arbeidsdag i morgen før nye 5 dager fri, så blir en soft start på det nye året.

Hva 2018 bringer er ikke godt å si egentlig, men får man seg noen flyturer er man nok rimelig fornøyd. Er visstnok et ønske om å gjenta Oslo-turen utpå våren også...#stakkarsvisakortet....

Ha en fortreffelig en, og et riktig godt nyttår! :)

Godt nyttår fra Prærien.

Årets første nyttårsnøtt til forumet: Hva skal jeg ønske meg i 40-års gave fra kona?

Patek Phillipe er for dyrt. Alt relatert til fotballturer er uinterresant...

Godt Nyttår til dere alle!

Her starter året med den klassiske fyllesyken. Regner med den blir hengende i kroppen resten av dagen. Enda godt jeg ikke har noen planer annet enn å få hentet bilen der jeg satt den fra meg i går kveld.

Kjenner at jeg har liten lyst til å gå på jobb i morgen. Det nye året burde starte med en ukes ferie.....

Kjenner at jeg har liten lyst til å gå på jobb i morgen. Det nye året burde starte med en ukes ferie.....

Nei og atter nei

Jeg gleder meg så veldig til hverdag imorgen. Brødskiver, vann og T-bane. Magen er rett og slett lei av champagne, andeconfit, øl, Vin og djevelkrabbetaco. Nok er nok :)

Back