God lørdag 20 januar fra Singapore

Futura

ScanFlyer Gold

Etter gårsdagens selsomme opplevelse med, bokstavelig talt møkka selskapet Scoot er vi nå i SIN. Vi sitter her i "kjellerhula" vår, et moderne og fint, men lite rom uten vindu på Rest Bugis Hotel. Vindu er ikke problemet, men litt dumt å ikke få inn telefonsignaler. Vi klarte 5 døgn i Timor Leste uten telefon, så da skal vi klare noen timer her også. Det regnet i går og det skal regne i hele dag så vi får se hva vi får utrettet. Vi skal i alle fall finne ut av hvor, nær Bugis mall og T-bane, bussen vår til Malacca, skal gå fra på mandag kl 06:45.
Ha en trivelig dag, enten dere har regnvær, snevær eller ophaldsvær.

G'morgen, ja .. Holdt på å forsove meg til bussen, men det gikk akkurat.
Lite kø i security og nå venter jeg på boarding .. Hjemme til middag med mindre KLM kuker til noe.

Spyttet inn 20 daler for Comfort, og det betalte seg. Egen treseter. :) 737-900 i dag. Uten plugg.

ab9fad09120050a5060479d20fe78794.jpg

Last edited:
Re: God lørdag 20 januar fra Singapore

Best lørdag fra Ris. Kaffe, konfekt (tegn på at man ikke er 18), papiraviser (igjen dette med alderen) og flyforum (ikke akkurat tenåring her heller). Ingen store planer for dagen - men skal vel få abåvlagtbåde Sjømaten og Vinmonopolet et besøk (og her er det bare å innrømme at man har passert 55) Nyt lørdagen du også.

Kaffe og konfekt her også, samt en brød som står å steker i ovnen. Skal få meg en skitur i løpet av dagen, eller ganske så åpent. Vurderer til og med fikse et par småprosjekter, samtidig, når den listen har vært løs en måned, så klarer den en måned til :p Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Her sitter man i godstolen med junior og ser på rådyr i snøen utenfor. Lite planer her også, muligens en tur til en mer eksotisk matbutikk enn Meny for å fylle opp med diverse ting med smak og futt i

God morgen fra Grønland. Tidlig oppe i dag, kjørte kona på jobb oppe i Groruddalen. 19 kuldegrader, så ingen tegn til at mildværet kommer riktig enda. Ligger litt etter skjema med å kaste ut julen, men i dag ryker treet og all den andre stæsjen ned i boden[emoji3] Ellers blir det nok litt tv-sport på formiddagen før det blir et kaffebesøk i Hokksund. Om middagen skal nytes hjemme eller ute har vi ikke fått avklart enda. Får ta en tur innom Meny eller Mega for å se om man finner noen fristende råvarer. Ha en strålende helg!
.

God morgen fra EVA loungen i BKK. Fuel stop her etter en særdeles fin tur med EVA fra LHR. Veldig bra produkt! Fortsetter videre til Taipei om en times tid. Sol og 35 grader i Bangkok.

Ahhh.. hel ass. Mimosa-frokosten var spot-on. Nå skal speller ny nevø besøkes, marka skal utforskes også er det mexe-kveld med La La Land på spellern. (Og ingen andres barn i huset denne natten)

Morn fra Tønsberg. Her sitter man i godstolen med junior og ser på rådyr i snøen utenfor. Lite planer her også, muligens en tur til en mer eksotisk matbutikk enn Meny for å fylle opp med diverse ting med smak og futt i

Her har jeg krysset Grønland i minus 16 på jakt etter krydder og stoff….fant begge deler!

Bedre reise lørdag fra Kolbotn, snart klare for store VYer til OSL og starten på hjemreisen. Første stopp LHR med hotell jeg kan gå til og tusle til Terminal 3 i morgen tidlig. Kanskje tidlig nok til teste både American Airlines Admiral Club og Centurion Lounge.

God formiddag fra Stavanger! Første helg på lenge hvor jeg ikke enten er bortreist, syk eller fyllesyk, så tanken er å få unnagjort noen prosjekter i heimen som står og skriker etter meg.

Neste helg vurderes en milage run for å tjene opp knappe 4000 EB-poeng som mangler for å rekvalifisere til EBG, men det ser ut til at det blir billigere å bare kjøpe de manglende grunnpoengene. Inntjeningen skulle egentlig vært i boks etter juleferien, men det klarte jo SAS å kuke til skikkelig. :colgate: Men det skal sies at de har vært veldig ryddige med refusjoner og kompensasjoner ellers.

Last edited:

God ettermiddag fra Bergen. Dagen startet sent da avkom hadde bestilt frokost hos opphavet kl 11. Etter frokost ble det snørydding på meg, gammlingen har passert 80 så greit å hjelpe litt til.
Nå slappes det av fremfor peisen.
Ute kan det se ut som at nedbøren snart går over til regn.
Ha en fin fin lørdag :)

4c8597d0e59dc5bea705fb09a5d53460.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God efta fra Lillestrøm. Var kaldt å måke rundt båten i dag, men måtte visst gjøres pga fare for mye snø.

Straks skal vi lage pasta, se film og kose med mye ting i glasset.

Ha en best lørdag

God efta fra Lillestrøm. Var kaldt å måke rundt båten i dag, men måtte visst gjøres pga fare for mye snø.

Straks skal vi lage pasta, se film og kose med mye ting i glasset.

Ha en best lørdag

Vinket iherdig når toget passerte Lillestrøm og observerte en liten grå fyr med strikkevest, snabelvarmer og en stor sneball på plattformen.

God kveld. Da har mildværet overtatt her i Sandnes og jeg håper snøen regner vekk snarest mulig. Ellers blir det trafikkaos til å grine av. Godt jeg har fri på mandag. Ellers skal det visstnok arrangeres noe som heter babyshower her i huset i kveld så man blir sikkert forvist opp på loftet. Ikke meg i mot det. ;-)

Vinket iherdig når toget passerte Lillestrøm og observerte en liten grå fyr med strikkevest, snabelvarmer og en stor sneball på plattformen.

Trodde han lå bortgjemt i en varm skuff nå, jeg?

5 minutter fra flydør til shuttle. Me like. Global entry er nå bare å smile til en kiosk for så å gå ut. Viser ikke passet en gang.

Grei tur over. Smekkfullt. Maten var ok. Det smakte bedre enn det så ut ..

Attachments

• IMG_6892.jpg
    IMG_6892.jpg
    157.1 KB · Views: 114
Last edited:
Back