God lørdags morgen fra Borgholm

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdags morgen fra Borgholm

Har måtte bite i det sure eple og leie bil for å komme meg effektivt rundt her. Ble prøvd pålurt automatgir selv om jeg bestilte manuell, men ett sted går grensen.

Ha en god en alle som spiser fruktsalat.

Re: God lørdags morgen fra Borgholm

God morgen fra Tjøme. Her skal både kona og svigers/barnevaktene ut på vift i kveld, så da blir det arvingen og jeg som holder fortet. I går var det faktisk mulig og spise middag ute, så satser på det samme i dag. Ha en fin dag

"God" lørdag fra København, dvs bedre enn i går. Magen føles en del bedre tross at apetitten ikke er der, så gomler i meg potetgull for såkalt "næring" - om det er bra eller ikke får så være - jeg tenker at man må spise det man har lyst på og klarer å få seg etter at dagen i går merkelig nok ble preget av turistmage. Får vel holde meg til Asia deretter - Europa ble for skummelt matmessig. Uansett hjem kommer jeg meg i dag.

Goden lørdag fra Alcudia - været er fremdeles på topp - sol og varme. I dag kommer det besøk av barnebarn, barn og venners venner som skal være med å nyte hele dagen på stranden i Alcudia bukta.

Eller var det i går kveld besøk på en restaurant oppe i område ved den gamle borgen - noen små trange gågater - med masse folk og små og store restauranter - her ble biff med tilbehør og mye lokalprodusert vin - for en flott aften. Kan anbefales til alle som besøker øya.

Ha en flott dag hjemme eller om du er på ferie, :stir

Jan

God morgen fra Snillfjorden! :)

Sola skinner og skal visst gjøre det i enda 2-3 dager her i Trøndelag, med mindre en eller annen værmelder finner på noe ugagn igjen. Temperaturen ligger rundt 12-14, helt OK i grunn. Lillesøster kom endelig hjem i går etter 3 ukers sommerferie hos det faderlige opphavet. En lang rapport om både det ene og det andre ble avlagt. Fin reise, masse gode opplevelser og god mat, men Tyrkerne fikk ikke mye skryt for håndteringen av bagasjen gitt, den nye grønne kofferten var full av av sorte gummirester ved ankomst AYT, mulig en skulle kjøpt en koffert i stoff fremfor hardplast??? :D Ellers fikk hun smaken på både fly og reising, og har alt levert ønsker om reisemål for neste sommer. Dagen i dag skal brukes på litt ymse småting som må ordnes, deretter blir det felles middag med moder'n og søster ila dagen.

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

Last edited:

Mornings fra Hardanger!

Litt treg i starten i dag, men etter frokost nå blir vel planen å ture opp i fjellet en tur, og kanskje droppe innom bekjente på en hytte for god drikke og godt lag, så får vi se når en evt kommer hjem igjen i kveld :)

Ha en fin dag alle sammen.

God lørdag fra Skottland sørvest!

Her skinner sola enn så lenge før det skal bli våtere til kvelden.
Ettermiddagen skal tilbringes i godt selskap på et whiskydestileri før man skal ut og spise i kveld.

Ha en skinnende lørdag folkens! :)

Morn fra Lofoten. Begynner å gå opp for meg hvorfor folk vil reise til Norge nå. Ut for å se om vi får fanget middag etterpå

Ettermiddag her i Danmark,nærmere bestemt Karrebæksminde. Sol fra morran her idag,temperatur på 19° her , men nå er det dessverre overskyet igjen. Har beskuet badende elefanter og badende mennesker( jeg er i sistnevnte kategori :) )
Ha en strålende lørdag :) :) :)

God ettermiddag fra Stavanger. Her er det tilsynelatende full fight før avgang til IAH. Usikker på om noen jobber i oljå, og/eller har betalt fullpris.

Må nesten legge til at SAS åpenbart ikke har dresscode, ihvertfall ikke håndhever det, for ID pax lenger.

Vil bare benytte meg av tråden for å ønske alle her på Flyprat en god lørdag og ei god helg. Takk for ukas tråder - dere er gode. Godt vi har Flyprat :-)

Må nesten legge til at SAS åpenbart ikke har dresscode, ihvertfall ikke håndhever det, for ID pax lenger.
Trekker det tilbake -- var nok hovedsakelig friends and family på betalte billetter så ingen skade skjedd.

Back