• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdags kveld

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdags kveld

Utrolig. En hel lørdag har gått uten at noen har skrevet god morgen post. Kan ikke forstå det. :colgate:

God kveld fra Stavanger. Nå som forumet endelig er tilbake er det bare å komme seg ut i det fine været og spise en bedre middag med fruen. Ha en god kveld forumister!

God kveld. Siden forumet var nede, ble det å ta en tur utendørs.

2ed4eeae-2163-1eaf.jpg

Re: God lørdags kveld

Takk til alle som har jobbet for oss andre !! :drink

Nå skal jeg få laget en Ukraina-TR i morgen. Her har det vært Reka og pærebrus, men snart er det reker og hvitvin. :)

Og sånn går no dagan...

2ed4eeae-3701-85a1.jpg

Tur har man også klart å planlegge mens man har blitt kvitt de grønne greiene i bøtta.

Og her i Alpharetta er det jobbhelg. Ser ut som at ettermiddagen blir OK værmessig etter fredagens spetakkel. Fruen, guttungen og yngste hund er dratt til sommerhuset mens eldste hund og eldste mann er hjemme alene. Da skal det nok bli en lekkerbisken til middag, tenker jeg. :)

Se det, verden bestod selv om FlyPraten var nede et par timer. Godt å få det bekreftet innimellom.

Ha en god kveld!

God natt fra Stavanger er det øyestraks.

Tok oppfordringen når flyforum var nede og tok en lengre tur med bikkja istedet.

Sitter med et glass fra min favoritt tolvåring, skotsk sådann, og om en liten stund er det bussanlull.

Ha en fin kveld/natt.

Jeg har hatt
Jeg har caps... :p

God natt fra Tananger

Her har man oppbevart seg i bilen i over 30 mil idag... Start og stopp i Tananger... Med Egersund og Fiskå som "endepunkter" (sør/nord)...
Startet dagen med å hilse på min nye nevø på SUS.

Har også funnet ut at Gule Sider kart sin kjørerutefunksjon ikke er god nok til å kunne brukes effektivt til å gi en nøyaktig kjørerute... :headbang
Så i stedet så må man dele opp og lage flere kjøreruter for å få det nøyaktig nok... :headbang
Noen som har et annet/bedre alternativ?

God kveld. Da har gjestene gått, og endel glass vin og skotsk myrvann som var både 10, 12 og 16 år har blitt fortært. Rakk også en lunsj med modern på Nodee tidligere idag. Resten av oppvasken får jeg ta imorgen!

Her har det vært en rolig kveld, avsluttet med siste glasset fra en flaske Ardbeg '74. Helt grei drikke blandet med Cola Zero og peanøtter.

-A

Jeg har caps... :p

Startet dagen med å hilse på min nye nevø på SUS.

Har også funnet ut at Gule Sider kart sin kjørerutefunksjon ikke er god nok til å kunne brukes effektivt til å gi en nøyaktig kjørerute... :headbang
Så i stedet så må man dele opp og lage flere kjøreruter for å få det nøyaktig nok... :headbang
Noen som har et annet/bedre alternativ?

Grattis med ny nevø! :)

Ang kjørerutefunksjon... Hva med å kjøpe en GPS, f.eks Tomtom? ;)

Grattis med ny nevø! :)

Ang kjørerutefunksjon... Hva med å kjøpe en GPS, f.eks Tomtom? ;)
Takk :)

Kan man legge ut kjørerute på nettet, slik at andre kan se kjøreruten, med en GPS da? Jeg vet jo hvor jeg har kjørt, jeg vil bare vise det til andre hvis jeg føler for det ;)

Takk :)

Kan man legge ut kjørerute på nettet, slik at andre kan se kjøreruten, med en GPS da? Jeg vet jo hvor jeg har kjørt, jeg vil bare vise det til andre hvis jeg føler for det ;)

Ja og nei. Jeg mener at man kan med TomTom. Skal ikke si det 110% sikkert, da jeg må teste dette.

Men sa ikke du.....

God natt fra Tananger

;)

Ooowaaa --- ser på Gold Cup-finalen ... crazy game og 2-2 ved pause. Hva har 2. omgang å by på for å toppe dette?

Back