God lørdag

Martin

Moderator
Medlem
God lørdag

Heisann fra übersentrale Nordby holdeplass. Praktisk i forhold til flere bilverksteder men ikke så gøy å vente etter å ha «tatt en Trine Rein». Nytt forsøk om et kvarter som fortsatt gir god connection til en B7 som henger bak en El18.

Ha en god en :)

0129b5420d69224aa7555d18bb47b1de.jpg

Re: God lørdag

God lørdag her fra Athen!

Har denne gangen valgt å bo i bydelen Monastiraki. Bydelen kryr av småbutikker, bazaarer, kjøtt og fiske marked og smårestauranter. I gitte øyeblikk kan man føle man befinner seg i midtøsten; Kairo eller Beirut.

Gatene går i kryss og tvers som en laberint og det er nesten umulig ikke gå seg vill...men det gjør egentlig ingenting; interessant er det uansett og gode restauranter og småkirker snubler man over uansett hvilken retning man beveger seg. (HERLIG hvordan delvis kondemnerte bygninger også kan husé en trendy bar/restaurant på kveldstid!)

24´C er for meg en helt grei sommertemperatur så jeg velger meg shorts, men jeg ser flere grekere nå har tatt i bruk boblejakken sin. Joda...vi er jo tross alt i oktober!

Ha en fin lørdag!

Attachments

• IMG_4326.jpg
    IMG_4326.jpg
    163.8 KB · Views: 200
  • IMG_4314.jpg
    IMG_4314.jpg
    146.7 KB · Views: 195
  • IMG_4316.jpg
    IMG_4316.jpg
    152.2 KB · Views: 191
  • IMG_4290.jpg
    IMG_4290.jpg
    106.3 KB · Views: 191
Last edited:

God lørdag fra Lillestrøm. Her skal vi få stablet oss inn i bilen for å besøke tantebarn og skjemme dem bort litt. Så blir det en liten tur på kontoret og ha soundcheck før morgendagens storinnrykk. Og til slutt hjem til biff og en vin anbefalt av @Someone.

Ha en stilig dag!

Og til slutt hjem til biff og en vin anbefalt av @Someone.

Ha en stilig dag!

Skulle du trenge noen flere tips så skal jeg visst ta samme tog som Merete Bø fra DN. Og Thomas Gjertsen.

Skulle du trenge noen flere tips så skal jeg visst ta samme tog som Merete Bø fra DN. Og Thomas Gjertsen.
Det høres litt mer kostbart ut.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Hola fra skogkanten. Dragen er og spiller tennis med naboen og jeg har lurt ungene ut på en liten skogstur. Gulroten er at Maccern ligger i andre enden nede på Gaustad.

Mexemat og rødt i kveld.

God formiddag fra Kongsberg

Strålende vær her i dag med skyfri himmel og 8-10 grader. Dagens gåtur er unnagjort som ble en tur i nærområdet på 2,2 km. Godt fornøyd med det. Merker st formen har blitt bedre selv det er langt igjen til jeg er i godt gammelt slag.

Nytt forsøk om et kvarter som fortsatt gir god connection til en B7 som henger bak en El18.

B7 Martin....? Trodde du reiste i en A7 som normalt også dingler bak EL18 sammen med B7 vognene. :D

B7 Martin....? Trodde du reiste i en A7 som normalt også dingler bak EL18 sammen med B7 vognene. :D

B7 kostet mindre, og det er uansett gooood plass. Teller 7 pax + en hund i denne halvdelen av vogna.

G’morgen. Her er dagen så smått igang selv om det fortsatt er stupmørkt ute.
Ikke så mye som skjer utenom ‘det vanlige’ ..

Ser ut som at vi kan få Moderna-booster fra sånn ca tirsdag, og svigerbeistet har allerede begynt å gaule.

Men fint vær skal det bli ihvertfall.

God dag fra KBP

Bli vekket kl 0515 på en lørdag er tragisk i seg selv.
SK til OSL og videre til KBP. En veldig fin og grei tur.
Uber leverte ved ankomst. Svart MB E-klasse og en sjåfør som kunne noe engelsk. Alt vel.

Nå er det en liten power-nap før kvelds aktivitetene begynner.

God helg

FQTV

God dag fra Hvalstad. Akkurat kommet hjem fra jakt og fått dusjet bort lukten av skog og bål. Skogsfuglene ble både sett og hørt, men kom aldri til skuddhold. Så da får vi heller fundere over etnisiteten på kveldens takeaway og så hvilken drikke som skal parres til maten. Ha en fin dag

Back