God lørdag!

flappflapp

ScanFlyer Blue
God lørdag!

God morgen fra SAS-kantinen på Arlanda. Kom inn med SK946 for en liten time siden, en hyggelig tur takket være Optiontown-oppgraderingen fra Go til Plus. Og så skader det jo ikke med tilgang til en lounge når man kommer inn fra nattflight (= lite søvn for min del) og skal slå igjen et par timer. :)

Sølvkortet burde være i boks nå, etter t/r ORD i Plus. Så får man se om det kan brukes til noe...

Ha en riktig god lørdag alle forumister!

Re: God lørdag!

God morgen fra Sandaker. Skyet og småkjølig, og metrologen har varslet fare for regn senere. Vel, godt det er kort vei til Strøm-Larsen og fotball VM starter opp igjen etter en dags pause. Litt fysisk fostring bør vel også gjøres siden jeg nå har meldt meg på halvmaraton i Amsterdam til høsten. Ha en fin dag

Grynt fra Meny... Skikkelig kjipt å stå opp idag men det er antagelig siste gang før man fyker på ferie i det minste.

God morgen - slutter meg til tidligere taler - grått og utrygt vær. Huff, foppall i dag igjen, den fridagen varte ikke lenge :zzz

Mornings fra Mostar. Dagen begynner smått med en halvliter Mostarsko og en gresskarbørek. Det er vel 30 grader her nå, og jeg må si det frister med en dukkert i Neretva-elven.

God dag fra Gamle Oslo. Når det først er så kjølig og grått får man sørge for å noe godt å spise i aften - satser på at Jacobs har noe dielam igjen fra tilbudene, hvis ikke får jeg ty til anna lam. Ser at trikkene delvis stopper fra kl 13 fordi homsene skal vifte med flagget (og sikkert andre ting) etter hvert, så det er vel på tide å satse på departure snart. God lørdag!!

Oppdatering: Dielam ankommet heimen.

Last edited:

God lørdag!

Hørt på Flybussen i dag tidlig:
Person 1: "Du bør laste ned SAS-appen. Den er bra."
Person 2: "Hva heter den?"
Person 1: "SAS Plus"
Person 3: "Nei, den heter SAS Go."

Og med det ønsker jeg alle en fin dag ;)

God morgen fra Grønland. Hjemme etter en snartur til Manchester som ble preget av ymse forsinkelser på turen ut og midtsete på returen... De viftende homsene passerer vel rett på utsiden av kåken her om et par timer, så da får vi vel ut å se på sirkuset:)

God morgen fra Lillestrøm. Kaffe i koppen og Airport Dubai bonanza på NGC. Blir vel å titte litt på det før man letter på rompa og gjør noe mer fornuftig.

Ha en fin dag.

God lørdag fra Nes på Romerike.

Uvanlig effektiv lørdag, da jeg rakk å sette på en vaskemaskin før Popquiz begynte klokka 11. Nå slappes det av med nevnte program og frokosten er fortært.
Etterhvert blir det vel å fortsette på det noe spontane ommøbleringprosjektet jeg begynte på på soverommet forrige lørdag (Skulle inn og skifte for å gå en tur på butikken, men endte med å flytte på et par skap og noen kommoder og litt sånt før jeg kom meg så langt).
Kanskje plugge i en gitar eller to og spille litt senere på dagen.

God lørdag ønskes :)

Gooood lørdag!

Her i verdens navle (Skaun) skinner solen og shortsen er på! WOW

Fruen nettopp hentet av venninnene for sitt utdrikningslag, så i dag skal man først klippe plen, støvsuge hus før bakdelen trygt skal plantes i sofaen for en kveld med fotball på full guffe, kalde pils og et rolig hus uten mas om at fotball er tull... :) :)

Kom hjem fra Amsterdam i går, fulle flights alle strekninger så SAS har gode dager nå virker det som. Ny pakking i morgen, og forrerst i bussen(e) til Las Vegas på mandag. via EWR og SK907. Hektiske dager...

Nyt dagen!

Kim

Hei og hepp fra det Sørlandske!
Droppet jobbing på hytta i dag da de meldte øse-pøse vær hele dagen. Men det er visst bare overskyet, og har ikke sett snurten av regn siden jeg hørte noen drypp på morgenquisten. Men greit å planlegge være hjemme og slappe av-dag i stedet da. Har tross alt bursdag, og da må det være lov å slake litt.

En bedre middag planlegges i kveld, men påfølgende drikkerier etter ordre fra Lillebror. Så vi får å se hvordan det går.

Ha en flue-fri dag!

BF:cool2

God morgen fra London.. Venter på telefon angående levering av forsvunnet bagasje. Står vel så rydding på programmet, men det akter jeg å utsette til det lengste... :)

Ha en bittelitt bedre dag en meg

God morgen fra London.. Venter på telefon angående levering av forsvunnet bagasje. Står vel så rydding på programmet, men det akter jeg å utsette til det lengste... :)

Å, nei... Havnet du midt oppi bagasjeanlegget som kræsjet på T5?

Å, nei... Havnet du midt oppi bagasjeanlegget som kræsjet på T5?

T3 og kort connection, kun én av to stk bagasje ankom LHR. Neste gang vil jeg seriøst vurdere å ta meg meg en stor sekk, Laptopveske, Rimowa og et kamerastativ inn i kabinen ;)

Fikk sms om at ting ser ut til å ordne seg nå..

G'moorgen .. morgenens plunk er sortert, fikset og trakkasert, frokost er stekt og fortært og da var det på tide med dagens andre kaffekopp. Slik går no dagan med hæljevakt.

Hørt på Flybussen i dag tidlig:

Minner meg om dusten på Sunset Beach Bar & Grill på Maho Beach som begeistret holdt foredrag for sine nyankomne venner om alle jumboene han hadde sett. Personlig hadde jeg ikke sett noe større enn en 737 og jeg kom før ham ... :lol:

"Minner meg om dusten på Sunset Beach Bar & Grill på Maho Beach.."

Du skulle tatt en Suarez da Andreas:

Another one bites the dust..."

Kim

Du skulle tatt en Suarez da Andreas:

Var litt fristende å sette ham på plass .. han hadde med seg noen framifrå eksemplarer av kvinnearten som sikkert hadde latt seg imponere av litt flynerding .. :p

God lørdag hilses fra Bergen. Passe fint vær her og har tilbrakt store deler av dagen ved sjøen på Foldnes. Sommerens første sjøbad ble også gjennomført. Imorgen settes kursen hjem mot Stavanger.
Ha en flott lørdag dere også :)

Sommerens første sjøbad

Tror jeg venter litt med den ...

10450622_10154246580385167_8856175885231840456_n.jpg

Back