• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen

God morgen fra Røros. Snart klar for togturen mot Oslo og en helg med mye sosialt innhold. Bare minus 6 grader her nå...og det skal kome enda mere sne:-) Ha en bra lørdag du også.

Re: God lørdag morgen

God middag fra Singapore. Snart hjemover med QR A350 og 788. Førstnevnte er overlegen "drømmen". Diners lpunge i SIN og DOH: SATS Premier T3 og Al Maha Transit Lounge.
Fikk check-out kl 15 på Hilton ( "gullunge" )

God helg alle sammen !

Last edited:

God ettermiddag fra Korea
Kom hit torsdag morgen fra Singapore med VN via SGN. Hhv A321 og A330

Desverre er Hilton falt ut av våre valgmuligheter. Der jeg har trivdes best i Singapore

Reiste til SIN fra CPH med SQ i C. Jeg opplevde ikke den som verken bedre eller verre enn SK og TG

Morn frå Trondheim. Skulle egentleg sove litt til, men hosta meg våken. Tequila og Lafrough (det ordet kan eg visst ikkje skrive....) mm til kvelds i går, saman med folk på jobb. Heim for å legge skoltar i bløyt. So i dag blir det skoltelag! Håpar kidsa er friske nok til å sendast bort... Blir nok på kjøkkenet mesteparten av dagen.

Ha ein bra dag!

God morgen fra Oslo nærmere bestemt Groruddalen, minus 2-3 gtrader, lett skyet og opphold i dag. Vel oppe greit i dag også etter et julebord i går kveld med velkomstdring, meget god mat, desserter, øl og vin.

Dagen blir ikke som i sist lørdag uten BONANZA :)

Jan

God lørdag fra Oslo. Julebord i går merkes. Men hva gjør vel det når jeg ikke må noen ting før nærmere 16? Kan slappe av og bare riste av meg disse bivirkningene. :)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Her sov alle til 8:30, hvilket jeg ikke kan huske ha skjedd før. Får vel bevege kroppen litt i løpet av dagen, det er sport på TVen og må vel skaffe noe godt å ha på tallerkenen også. Ha en fin dag

God snøfri morgen fra Nice!
Pinnekjøttet har ligget til bløt over natten, stappen er tint og brennevinet er tappet på flaske. Dette blir en fin dag :)
En liten tur på julemarkedet nå, så har vi fullstendig ristet av oss kveldsvakten hos Elisabeth...
Lun lørdag ønskes!

God morgen fra vestlandet! Trening unnagjort, frokost på vei. Ønsker alle en flott dag :)

God formiddag fra Grønland. Frokost unnagjort og snart settes kursen mot opphavet på Kongsberg. Ha en lun helg[emoji3]

Hei og hå fra Tallinn. Snø i lufta, men oppholdsvær på puben, så vi klarer oss

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra ALC.

Leiebilen levert. Sjekk-inn gjort, sikkerhetskontroll tok 3 min.
Nå vente på D8 som går direkte til BGO.

Konkluderer denne turen med at det er uante muligheter på boligmarkedet her nede.
Mye bra å velge mellom.
Samt at vinteren er kaldt og grusom her nede også, selv om jeg gikk i shorts av prinsipp.

Snart boarding og
God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei og hopp fra helgevakta. Her er det PL på ipad og kaffe i koppen. Ellers ikke så mye som skjer foreløpig. Men lenge igjen ....

Ser ut til å bli en brukbar dag og det er fullt mulig å gå kun i t-skjorte.

Back