God lordag morgen

Farmer

ScanFlyer Crusty
God morgen.Da var jeg for andre lordag paa rad paa Kastrup. Natten har jeg tilbragt paa SK972 fra Bangkok, nok en meget bra reise i Sas Biz. Naa har jeg faatt tatt meg en lang og varm dusj,faatt frokost og kaffe, og livet leker. Naa er det bare litt over 2 timer til flyet til Trondheim gaar,saa dette ser bra ut.

Replying to Topic 'God lordag morgen'

God morgen fra de hvite husene ved fjorden.
-16 grader , skyfritt , og det er garantert at det blir skitur på jr&sr i dag.

Kos dere i helgen !

/Geir

Glad lørdag... etter en uke på reise var det godt å komme på nett igjen og gå igjennom mail...flere hundre mail i innboksen er en utfordring - men nå har jeg da i allefall oversikt over neste ukes arbeid... Om en times tid skal jeg ut å kjøpe ny bil... Svigerinnen min skal enten kjøpe SAAB 9-3 stasjonsvogn eller ny RAV4...jeg skal i allefall prøvekjøre... Ha en bedre dag...

God morgen fra ATL! Godt aa vaere hjemme igjen. Ingen turer paa programmet neste uke heller.

Sto opp i tide til aa faa med meg andre omgang av Wigan-Liverpool og klokken 12 er det Portsmouth-ManU. Det er ogsaa OL paa TV. NBC synes imidlertid aa ha forelsket seg i damehockey ....

Foroevrig regner det .....

God Lørdag ettermiddag!
Her på bruket har dagen gått med til litt pakking og tenking.. har dessuten fått ladet laptopen og kamerautstyr.

Pr nu er det 11 minusgrader og så og si klar himmel, denne natta blir kyyyylig!

Originally posted by EB

Glad lørdag... etter en uke på reise var det godt å komme på nett igjen og gå igjennom mail...flere hundre mail i innboksen er en utfordring - men nå har jeg da i allefall oversikt over neste ukes arbeid... Om en times tid skal jeg ut å kjøpe ny bil... Svigerinnen min skal enten kjøpe SAAB 9-3 stasjonsvogn eller ny RAV4...jeg skal i allefall prøvekjøre... Ha en bedre dag...

Her borte i vst skal vi ogsaa ut kjoepe ny bil til den lille italienerinnen, SAAB 9-3 Stasjonsvogn, Volvo V50 og Volvo V70 skal alle testes i morgen.....saa langt er Subaru Outback ute av bildet....(setene!)

Originally posted by dc-8-63

....saa langt er Subaru Outback ute av bildet....(setene!)

Har du proevd Forrester? Fikk en slik som leiebil i Fairbanks, og likte den.

Baade SAAB og Volvo vil kle svigerinnen min bedre enn Subaru...

Originally posted by dc-8-63
Her borte i vst skal vi ogsaa ut kjoepe ny bil til den lille italienerinnen, SAAB 9-3 Stasjonsvogn, Volvo V50 og Volvo V70 skal alle testes i morgen.....saa langt er Subaru Outback ute av bildet....(setene!)

Etter 8 måneder med V50 kan jeg bekrefte at denne kan anbefales på det varmeste. V70 har her hjemme rykte på seg for å være bortimot en evighetsmaskin, så hvis det skal kjøres myyyye er sikkert ikke denne dum.

Diesel er vel ikke så interessant i US, men dersom du vil ha det kan begge biler leveres med den nyte 180 hk D5-motoren med automatgir - det skal være en heftig pakke!

Back