• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Zadar

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra Zadar

Her har man enda ikke helt bestemt jeg for hva dagen skal brukes til. En tur til Krka tar uforholdsmessig mye tid med dårlig bussforbindelse og det er mer enn nok å se i byen. Ahh.. first world problems.

Ha en god en alle som har slike store problemer i tilværelsen.

Re: God lørdag fra Zadar

God morgen fra Sola. Fin tur med SAS hit i går kveld. Snart inn til sentrum en tur. Ha en fin en! 😀

God lørdag fra Haugesund. Fin tur med Haukeliekspressen i går men seriøst foretrekker fly. Det var liksom rushtid i Hokksund... tar heldigvis fly hjem da. Overnatting er i en campinghytte av det enklere slaget. Får vel stå opp og kjøpe noe frokost på nærmeste dagligvare. I følge Google er det bare noen få hundre meter. Til sengs nokså sent men overraskende opplagt. Da blir dennr dagen bra.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra heimen. Litt kvalitetstid med frokost og sånn før det er ut i solen for å gå gjort unna høstrengjøringen utendørs. Ha en fin helg!

G'mooorgen!! Her har man akkurat kastet i seg litt egg & bacon og er dypt nede i andre kaffekoppen.

Ble litt sent i går. En pils etter jobben utartet og jeg endte til slutt tilbake i WIAS-baren (hvor det allerede var party) med to snertne 'frøkner'. Oh well .. en håndfull ibuprofen og jeg er tilbake i god gjenge.

Jobb i kveld, så må snart avgårde for å proviantere opp litt. Har reker - trenger loff og majones. Og kanskje en Atlanta-Champagne.

Ha en like fin dag som meg, alle sammen!

PS .. bolaget fikk jaggu litt product placement i siste Donald. :up:

14469491_10153706904351036_8552873931522103733_n.jpg

Hallaien fra Nice. Mer skyet i dag, men fortsatt bra nok til at selv jeg klarer gå i shorts. Petit dejuner'en er unnagjort og jammen fikk jeg bestilt på stotrende fransk. Ha en fin dag
efab7a869fecfb6d0701bcecc67742e4.jpg

God morgen fra Kongsberg. På besøk hos opphavet der diverse praktiske småting skal fikses i løpet av dagen. Småkjølig ute med ensifret på gradestokken... Retur til i Oslo i kveld, så blir det kanskje en matbit ute et sted. Ha en fin helg[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra Wien...her sparkes skoletysken i gang og den er i beste fall rusten. Byen og været er derimot strålende. Ha en herliches tag:-)

God lørdag fra en buss på vei til Molde, Trøndere ser gull i horisonten :) Neste flytur blir ikke før 13. oktober når SAS tar meg på dagstur fra TRD til OSL.

God lørdag fra en juniorsuite på Millenium Hilton. Rommet er så svært at jeg mister wifi-dekning om jeg tar med mobilen inn på soverommet. Straks litt frokost, før en får se hva en finner på før man skal se "Book of Mormon" klokka 14 (eller 2PM ellårno) etterfulgt av bursdagsmiddag rett over gaten for teatret, før man får med seg "School of Rock" klokka 19:30/7:30.
Virket som en lur ide i bookingsøyeblikket å skvise inn to show på samme dag, så får vi se hvordan det går.

Ha en god en :)

Gratulerer med dagen, Martin!!!

God formiddag fra Lillestrøm. Sov hysterisk lenge i natt, og det er jo fint. Snart blir det å sykle opp til moderen en tur, så Fnate får solgt avis. Ellers er det ingen store planer. Kjøre opp til en kompis og se film i kveld, kanskje. #singlelife

Ha en fin en :)

God lørdag fra Zadar

God lørdag fra legevakten. Akkurat tatt røntgen, satser på at jeg er frisk og at man kan medinisere bort smertene.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer med dagen Martin!

Hei fra Stavanger. Absolutt ingen planer. Snakkes.

God aften fra Stavanger. Under hagearbeid på utleiegodset pådro jeg meg kink i ryggen i går. Har allikevel fått kjørt et hengerlass meg greiner ut på dynga. Måtte også innom jobb en liten tur. Kvelden blir rolig og med yngste jenta utomhus, drikkes det bare Munkholm weis.
Ha en fin en :)

Virket som en lur ide i bookingsøyeblikket å skvise inn to show på samme dag, så får vi se hvordan det går.

Ha en god en :)

Foreløpig går det ypperlig. Book of Mormon avsluttet før tiden, restaurangutangen brukte bare en drøy time på å mate meg, så nå har jeg ramla innom en irsk pub på nordsiden av Times Square og venter på at klokka skal bli litt mer. Han Samuel har godt øl, altså.

ee5c3ec21eb5ecbadfd5c5e9d94718cf.jpg

Back