• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Yerevan

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra Yerevan

Har såvidt fått litt søvn etter nattflyet fra Moskva og en litt eksotisk frokost. Skal snart treffe guiden som skal ta meg på kryss og tvers i landet idag. Litt googling på morgenkvisten viste at romprisen med rabatt tilsvarer en halv månedslønn.

Re: God lørdag fra Yerevan

Ikke er jeg i Yerevan eller andre eksotiske steder, men det er på todolista, ser at billetter dit ikke er altfor dyrt heller.

God morgen fra en regnfull hovedstad. Litt sliten etter gårsdagens Oktoberfest på Chateu Neuf, men vi snakker landets største oktoberfest her vil jeg påstå så det er verdt det. I dag er det enda en fest, men en langt mer formell sak. Nemlig Det Norske Studentersamfunds Grisefest og denne gang er det i anledning 200 års jubilieet i Gamle Logen. Men først må håret klippes litt og avtalte time kl 10 i dag.

Morn fra Gamle Oslo. Yerevan står også på lista mi. Håper på rapport derfra!

I gamlebyen er det rolig lørdag. Skal bare ut å finne passende vin til kveldens lam. Desserten, i form av Kraftkar m/tilbehør, er allerede på plass.

Ellers må jeg tenke over om jeg ønsker reisefølge til Sør-Afrika i vinter. Det er opptil flere som har meldt seg som interesserte å være med. Det gir jo en litt annen tur enn om jeg reiser på mine foretrukne aleneturer.

God lørdag!

God morgen fra Sørlandets hovedstad - ingen Milage run i dag. Har allerede klart 11 legs i oktober,
Stiller derfor godt forberedt til Diamond når det kommer i slutten av oktober (28 ?)
Ha en flott dag alle forum folk

God lørdag fra Yerevan

Ellers må jeg tenke over om jeg ønsker reisefølge til Sør-Afrika i vinter. Det er opptil flere som har meldt seg som interesserte å være med. Det gir jo en litt annen tur enn om jeg reiser på mine foretrukne aleneturer.

God lørdag!

Hvordan forskjellig da? God natt fra SEA :)

God morgen herfra - noen har skrudd på dusjen....ute! :(

Har også reist mye alene og mye sammen med andre. Fordelen med å reise alene er at jeg stort sett er enig med meg selv om hva jeg vil. I Sør-Afrika synes jeg det er koseligst å reise med andre, så har man et par ekstra antenner som kan passe på. Flyturen er også lang, og jeg synes tiden går fortere om man reiser i følge og kan småprate litt underveis på fly eller i transfer. God tur!

Har også reist mye alene og mye sammen med andre. Fordelen med å reise alene er at jeg stort sett er enig med meg selv om hva jeg vil. I Sør-Afrika synes jeg det er koseligst å reise med andre, så har man et par ekstra antenner som kan passe på. Flyturen er også lang, og jeg synes tiden går fortere om man reiser i følge og kan småprate litt underveis på fly eller i transfer. God tur!

Ja, godt poeng at det et reisemål der det kan være greit å være litt ekstra obs. Dessuten forstår jeg at det kan være greit med leiebil for å få sett litt, og leier jo ikke bil på egenhånd. Mht flyturen så er den allerede bestilt for min del, så det blir nok uansett ikke reisefølge som kan småprate underveis. Men jeg tenderer til å ikke nekte andre å bli med! :D

Hvordan forskjellig da? God natt fra SEA :)

Jeg synes man får mer ut av selve reisemålet og opplever mer ("indre reise") når man reiser alene enn sammen med andre. Dessuten blir det mindre eksotisk når man skal snakke norsk under hele ferien, og ikke kan stikke seg helt bort i den store verden. :) Folk er jo forskjellige her og har forskjellige formål med sin reiseaktivitet, antar jeg.

God lørdag fra Yerevan

God dag fra Trysil. Litt stusselig vær for øyeblikket, men en tur ut blir det. Sjansen for god mat og god drikke i rikelige mengder etterpå er absolutt til stede

20131005_113522.jpg

God morgen fra BA763. Hele dyreparken er klar for tur og håper at Barry-cades'ene rundt Yellowstone forsvinner snart.

Akkurat nå er det kun ett sted i verden som er OK å være i, nemlig senga. Jeg måtte karre meg ut av den nettopp for å få kjøpt juice på Bunnpris men nå er jeg her igjen og senga skal brukes godt til en vennine ringer for å kjøre meg ut til Drøbak! Der blir vi over natten til imorgen.

Urk urk, ha en fin dag videre folkens og forøvrig..god morgen!

Aaaaahhh God lørdag fra Stranden, hvor det er 30 grader og sol. Har et par lokale duller som masserer meg og en bøtte med iskald pils står ved min side.

Nei forresten, det var det jeg drømte i det jeg våknet.
Sitter fyllesyk hjemme og håper jeg snart kan ta meg en lur igjen.
Huff og huff!
Bare en lille en..... kan ikke skade..... og sånn fortsatt det.

Ikke er jeg i Yerevan eller andre eksotiske steder, men det er på todolista, ser at billetter dit ikke er altfor dyrt heller.
Kom på 2300,-. Betalte under halvparten til Tbilisi som så langt ser ut som et langt bedre valg.

G'mooorgen! Ett øye på 32-tommer'n og ett øye på dataskjermen(e) .. mao. jobbhelg. Interessant passiar med vårt andre satelittkontor .. kan bli noen spennende måneder fremover.

Lastet ned og opp bind 2 av Skogsmatrosen, som nå ligger på Kindle'n min og koser seg. Ny John Grisham er også rett rundt hjørnet. Blir en gooood lesehøst!

Tre dager til MD90.

20131005_113522.jpg

God morgen fra BA763. Hele dyreparken er klar for tur og håper at Barry-cades'ene rundt Yellowstone forsvinner snart.

Også beina på bulkheaden? Nei, nei, nei!! Nå kommer det egen tråd om deg på Flyertalk

Back